Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mocca schreef:Planning morgen;
O: bakje magere joghurt met beetje vlokken, plakje ontbijtkoek
T: -
L: 2 volkoren boterhammen (halajam en kipfilet)
T: kiwi
A: ?
T: appel
LittleAnn schreef:Gisteravond toch weer twee boterhammen gegeten, ik kan het blijkbaar echt niet laten om s avonds nog iets te eten, word er gek van!!
Planning:
o:magere melk met allbran
t: sultana krenten
l: tomaten-komkommer-gekookt ei met 2 bruine broodjes
t: twee kiwi's
a: ik ga met mijn vriendinnetje naar kentuckymaar ik ga voor iets dat niet zo vet is, en zeker geen frietjes oid... Daarna shoppen!!
madam schreef:ik heb vanaf maandag ook totaal niks ongezonds gegeten,en dan val ik niks af..geeft de burger geen moed![]()
madam schreef:
@Little ann, er is inderdaad nu vaker tegen mij gezegt dat ik meer moet eten, en dara ben ik ook echt wel mee bezig, maar moet dat dan met tegenzin? ik heb gewoon geen trek, moet ik dan 2 zwaar besmeerde boterhammen, 2 stukken fruit, een cracker en weet ik veel wat ik hier allemaal voorbij zie komen, dan denk ik ook bemezelf waar laten ze het, de één kan gewoon veel meer eten dan de ander, en ik ben gewoon geen grote eter...
speaciaal voor little ann zal ik niet meer opschrijven wat ik eet, als je er toch alleen maar aan irriteerd...
LotteAnna schreef:Morgen:
o: roeryoghurt muesli
l: 1 tosti van 1 boterham met half plakje 30 + kaas + ketchup, 2 boterhammen met hagel, 2 koffie verkeerd
a:?
madam schreef:ik ben op deze manier ook 32 kg afgevallen 4 jaar gelden in 6,5 maand, dat is ook veel te snel gegaan , maar het kan dus wel, en meiden als ik me hierbij nou gelukkig voel, en dit is gewoon even en domper omdat ik deze week niet ben afgevallen maar dat heeft iedereen toch wel eens...