Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fleur_yen schreef:Dan ook nog m'n lijstje van vandaag:
O: 40 gr havermout, 10 gr rozijnen, 1 appel, 7 gr lijnzaad
L: restje 'pasta' van knolselderij, met wat tomaat, spinazie en paddestoelen
T: bak havermout met pompoenpitten, rozijnen, appel, pecannoten
T2: donker volkorenbesschuit met kaas, handje pecannoten
T3: 2 speculoos koekjes
A: valess toscana burger, gekookte broccoli en spruiten, tzatziki komkommer, kwark, klein beetje mayo, knoflook
T: half blokje 72% chocola, 2 miniblokjes brownie
T2: smoothie met 1 peer, glas sinaasappelsap, wat dv aardbeien, 1 tl chia, scheut kwark
B: uur dressuurles, 15 min blogilates video dag 2, 4 km fietsen
D: 3 cappuccino, Spa rood, water

Je zal sowieso niet verdikken als je niet boven je verbruikte kcal eet. Bovendien mag je vast heel wat hebben, omdat je gewoon nog groeit en je lichaam zich nog aan het ontwikkelen is. Onderschat ook een dag op de schoolbanken niet. Het is niet omdat je neerzit, dat je geen kcal nodig hebt.

Beschuit is geen goede podium en een schaaltje yoghurt ook niet. Doe er lekker wat muesli door en pak een extra boterhammetje
!

WIst niet eens dat havermout glutenvrij was, is weer mooi meegenomen:) begint wel erg lekker te ruiken hier trouwens! KarinvdM schreef:Maak jij de custard uit een pakje?
Ik ben er mee gestopt, ik dacht dat het redelijk verantwoord was, maar dat viel me toch tegen toen ik de voedingswaarde van onbereide custard ging opvragen...
) studentenhaver
Zelf gister ook een heerlijk glas rode wijn gehad.
Beetje cardio en beetje fitness.
Muziekje staat vast aan om in de stemming te komen. Ontbijt altijd wel vrij uitgebreid maar dit zou wel bij me passen denk ik 
Hoe heb je het precies gemaakt in de oven Danoesje? Ik kook het eigenlijk altijd namelijk!