Ik probeer overigens normaal wel 's avonds een beetje op de koolhydraten te letten. Merk dat ik dan overdag meer ruimte heb om te smokkelen. 100 gram pasta is toch al snel 300 kalorien

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bhriseis schreef:Nope, absoluut niet
Dus ontzeg ik het mezelf niet, van andere eetwaren zoals brood word ik moe en futloos, dus dat laat ik links liggen (ook al vind ik het lekker). Zo lang ik er prima op functioneer eet ik het dan ook maar; ik probeer zo veel mogelijk gezonde alternatieven te gebruiken, maar luister daarin wel vooral naar mijn lichaam. Als mijn lichaam zich prima voelt, ben ik blijHetzelfde heb ik met koolhydraten, eet ik er weinig van voel ik me gegarandeerd slecht (terwijl menig dieetgoeroe toch afraadt bijvoorbeeld 's avonds een flinke portie pasta te eten).
Ik word er ook nooit opgeblazen van ofzo, zoals ik bij andere mensen wel eens hoor op dit forum. Bovendien moet ik er minder medicijnen doornemen; ik heb een maaghernia waardoor zuur zich (vooral in stressy periodes zoals deze) wil opstapelen en rond die opening in wil bijten. Melk mindert dat enorm en ik voel me er beter van dan van de maagzuurremmers![]()
(Maar mocht ik altijd naar mijn lichaam luisteren mag ik nauwelijks groenten eten en op sommige dagen geen fruit... daar kan ik fikse pijn van krijgenAls ik dat effect dan kan verminderen door meer zuivel, ben ik daar best blij mee
)
Bhriseis schreef:Heh bah Gast7391, dat is ook best lastig! Dan zou ik het ook al gauw laten staan... En je let al zo strak op je voeding, dan vind ik het best oneerlijk, want als je dat dan net lekker vindt...
myrt3 schreef:Vandaag een net dagje weer haha
En Bhris, echt zo goed dat je naar je lijf luisterd, mijn lijf zegt niks geloof ik. Meestal alleen trek trek, maar sinds m'n aangepaste voedings programma is dat wel geminderd hoor!
Anoniem schreef:O: sinaasappel, zuurdesemboterham met pindakaas
T: kampioentje met krenten (bio-winkel)
L: 200ml biogarde met peer en speltvlokken, 4 vk crackers met pindakaas, 1 speltboterham met 2 gekookte eieren, 2 wortels
T: 6 vk crackers met pindakaas
A: zilvervliesrijst met rode pesto, tomaat, paprika, komkommer, erwten en linzen
B: 30 min fietsen, 45 min paardrijden, 15 min NTC
Die crackers toch