Heb vandaag weer een kaasdag gehad, was te laat wakker voor mijn werk en de kaas op brood pleuren was minder werk dan iets smeren . Ben wel op tijd gekomen
o: vb kaas t: vb kaas l: minestronesoep en 2 bb kaas en een ei t: knijpfruit t: 1 vb kaas en 2 krentenbollen kaas en een nectarine d: spinazie á la creme (ik lust echt geen gewone gesneden spinazie ), met 2 aardappel en een banaan als toetje t: roze koek (had bezoek ) en nog een nectarine
Beweging: 6 uur wasserij, met daarbij als extra eten ronddelen in de flat (dus veel trapgelopen met zware dienbladen ) en urine weggebracht (= 15 minuten wandelen buiten).
pff... vanavond kon ik de verleiding van de witte chocolade niet weerstaan, maja, ben ook ongesteld..
morgen: 11.00: 2 bb met halvarine en hagelslag 12.30: 2 wb met halvarine en aardbeien en een stuk watermeloen 13.30: eierkoek 16.00: appel, snack a jack bbq 19.00: kop soep met stokbrood 21.00: ?
Morgen een beetje een vreemde dag.. wil eens lekker uitslapen , moet om 14.00 werken, dat betekend dat ik om 13.30 voor het laatst iets kan eten, dan om 16.00 pauze en om 19.00 thuis... vandaar vreemde planning
de bom is vanavond gebarsten, het is uit tussen NIels en mij en ik heb mijn spullen opgehaald. Maar voel me er hondsberoerd onder en het doet nog onwijs veel pijn...ook al weet ik dat het gewoon niet meer ging zo... Maar dat maakt het niet minder moeilijk helaas..
SuSem
Geplaatst: 10-08-09 22:16
jeetje ingrid! wat ontzettend k*t!!! als je je hart wilt luchten, mijn pb-box staat altijd voor je open!
thanks Sanne...ik wil momenteel helemaal niets, voel me soort van verdoofd Ik weet namelijk wel dat dit het juiste was, maar ik moet er nog even aan wennen en vrede mee krijgen..
Vanaf morgen ga ik er weer hard tegen aan!! Op weegschaal gestaan vanmorgen na de vkantie, en er is teveel bij aan gekomen!! Dus vanaf morgen hoop ik weer betere dagen!
Het is hier zo warm dat ik echt een beetje moeite heb om 's avonds nog te eten. De lunch gaat nog wel maar daarna krijg ik er met moeite nog wat in te krijgen behalve water. Heb vandaag 5!! liter op en ik denk dat er nog wel anderhalve liter doorheen gaat voor ik naar bed ga.
lisje90
Geplaatst: 11-08-09 01:32
@Angelique, dan leer je zo’n big mac wel weer snel af @Madeira, de hamburger is miss niet heel slecht, maar de saus wel @Ingrid, sterkte! @Marisj, succes! @Katja, je mag volgens mij max 8 liter per dag hebben, anders werd het slecht volgens mij, dus wees gewaarschuwd
Vanochtend wederom een buitenrit op Wietske (die tuiger) gemaakt. Het gaat best goed, kan buiten lekker met losse teugels draven. Mijn collega wilde nog met me naar de andere kant van het eiland voor ik wegga dus we gaan nu steeds een stukje verder rijden, gezien onze beide (paardrij)condities niet op en top zijn Morgen ga ik weer op Joy (haar paard, het paard van de foto) gezien ik vrij ben, en zij zelf niet kan. Verder ga ik de stalhouder denk ik eens vragen of ik een keer mee mag als hij gaat trainen voor de marathon, dat schijnt erg leuk te zijn!
Nu dus twee dagen vrij, dan twee dagen werken (lekkere dienstjes) en dan weer twee dagen vrij
Kan me mijn eten van vandaag niet meer precies herinneren Maar heb gewoon met volkoren brood en volkoren crackers gegeten. Verder appeltje, en als avondeten mosterdsoep en stokbroodje gezond gehad. Verder dus weer gewerkt en paardgereden.
Wat ik begrepen heb ik dat je niet meer dan 2 liter per uur mag drinken. Wel is het belangrijk om voldoende mineralen te nemen om te compenseren voor degene die je uitzweet dus ik zit iedere avond braaf aan de Gatorade.
lisje90
Geplaatst: 11-08-09 02:04
Owh dat zou ook nog wel eens kunnen, nouja zoveel neem je waarschijnlijk toch niet
enorm slecht geslapen (was te verwachten) Krijg ook continu allemaal smsjes met hoe emotioneel instabiel ik wel niet ben, dat hij blij is dat hij van me af is en meer van die trappen na uit onmacht..niet echt leuk, al weet ik beter. En dan weet ik wel waarom hij dit doet, maar het steekt toch wel een beetje..
Eten zie ik wel vandaag...heb totaal geen trek en als ik iets eet smaakt het nergens naar
Aeris
Geplaatst: 11-08-09 07:50
Sterkte Ingrid Hopelijk voel je je snel weer beter!
Even de dagplanning voor vandaag: 06u00 Te veel watermeloen afgesneden, dus voor het ontbijt nog wat watermeloen op (maag en darmen zijn duidelijk niet akkoord nu!) 07u30 O: 3VB met confituur 10u00 T: portie watermeloen 12u00 L: 3 VB met kipfilet 14u00 T: magere vruchtenyoghurt 16u30 T: appel 18u30 A: onwijs veel zin in paëlla, maar het zal iets simpeler worden, nog geen idee 20u30 T: handje japanse mix OF aardbeiensmoothie (als ik naar de winkel kan gaan)
Ingrid! Wat ontzettend naar meid heel veel sterkte. Lekker volwassen van hem om zulke smsjes te gaan sturen, pffrt. Daar moet je echt boven staan hoor, je weet zelf idd wel beter!
Hele dikke knuffel, vind het een heel dappere beslissing van je Weet precies hoe je je voelt, gaat echt nog wel een tijdje goed zeer doen, maar het komt goed en dan voel je je sterker!
O: fruitpap halve appel/halve sinaas en halve koek M: melkpap S: scampi met rijst (heeft mama gisteren gemaakt niet echt slim in vloeibare periode maar vind zoietste duur om weg te gooien)