Ben net terug van kickboxen. Was zaktraining, zoooo vet!!! M'n spieren trillen nog helemaal Echt heel leuk! Ga dit zeker vaker doen Is dus elke vrijdag zaktraining en op dinsdags geloof ik techniek en ook sparren tegen elkaar.. Misschien dat ik dat ook wel es ga proberen
Ik ben dit wekend bij papa en volgende week ook (co-ouderschap) dus het wordt moeilijk alle dagen langs te komen. Maar jullie zijn nog niet van mij af hoor Kheb net verse kervelsoep gemakt jam!
vandaag: O: 2 mokken special K pure chocolade, magere melk T: granny biscuit (zakje met 2 stuks) L: varkens gebraad, purree, boontjes, appelmoes T:1 mok special K pure chocolade A: 2,5 qroque monsieurs
Morgen komt vriendje slapen en maken we zelf pizza, kijk er al naar uit!
SuSem
Geplaatst: 27-03-09 21:54
hallo meisjes!
Vandaag een vrije dag, we hebben vanochtend een koophuis bezichtigd, nadat we gister een gesprek hebben gehad met de hypotheker.. Voor de rest een klungeldagje... de keet een beetje schoongemaakt enzo...
Morgen moet ik van 9.00 to 17.00 werken, als hostess op de Open Huizenroute in Zutphen, ben benieuwd of het druk wordt, zo niet, dan wordt het een saaie dag, want dan zit ik daar maar een beetje te zitten...
Mijn planning voor morgen:
O: kellogs special K met magere aardbeienyoghurt T: 2 sneden krentenwegge L: 4 vb, 2 met halvarine en kipfilet, 2 met smeerworst T: 2 vb smeerworst T: appel, rauwe worteltjes A: ? T: ?
Laatst bijgewerkt door SuSem op 27-03-09 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt
net skiles gehad en een heeeel ongezonde dag gehad qua eten. alle remmen gingen los zeg maar...
verder een off=day. hou jullie in de loop van de tijd op de hoogte, maar kan nu nog even niets zeggen.
ukje
Geplaatst: 28-03-09 01:21
Hoi
Net terug van schoolfeest was gezellig alleen nu hele moeie voetjes en een stempel van bob de bouwer op mijn hand.
lesilla
Geplaatst: 28-03-09 08:30
leuk ukje
benangelique hopelijk is die ski vakantie er snel denk dat jij wel beetje rust kunt gebruiken denk ik.
Vrijdag weegdag sinds mama de controle heeft over de weegschaal kan ik niet beslissen: 67.8 Bollywooddansen doet goed, dus ga ik nu elke dag zeker oefenen (je moet eigenlijk anders mag je niet in de groep blijven ) Twee extra stimulansen om te bewegen.
Het plan: nog een half jaar om 7.8 kilo te verliezen en een half jaar moet ik stil staan (met behulp van dietiste).
ItsMe2
Geplaatst: 28-03-09 09:21
Goeiemorgen allemaal
Lekker geslapen allemaal?? Ik wel . Ga zo lekker aan het werk.. hopelijk hebben ze nog wat extra werk voor mij ..
Mijn dag tot nu toe: Ontbijt: Kom special K met yoghurt, kopje thee met 1 schepje suiker!
Heb verder niet echt een planning gemaakt, maar ga het wel gezond houden
Ik ga zo naar 't paard, dan fitnessen (ben vergeten hoelaat ik de cardio gereserveerd heb Dacht 10 uur, maar weet niet zeker ) en dan om 1 uur les met 't peerd Dus beweging genoeg weer vandaag Nou nog weer proberen gezond te eten Dat lukt al een poosje niet echt.. Ofja, ik eet wel gezonde maaltijden en tussendoortjes, maar die paaseitjes he *is blij als de paas voorbij is*
Ik hou het vandaag een beetje rustig, vanavond een etentje en ik was helemaal vergeten dat ik het toetje nog moest bedenken maken zou ik zoiezo vandaag doen.
Ik zit nog ff met zondag, dan is er indoormarathon in de manege.. Maar ook open dag van de sportschool met Zumba lessen.. Maja, maandag heb ik ook al mn eerste zumba les Dus denk dat t toch de manege wordt
Ik ga over een uurtje naar stal, Kveld krijgt nieuwe schoenen. Daarna lesgeven en beide paarden nog rijden. Nu eerst even wat opruimen en schoonmaken, ben echt nergens aan toe gekomen deze week. Wegens tijdgebrek gister zelfs een pizza in de oven geschoven ipv te koken.
Nja etentje was gister nog wle gezellig, maar ouders liggen even héél dwars En Siz, Niels rijdt heel vaak alleen hij is momenteel heel druk met het klussen aan zn auto's dus in de weekenden liggen die tegenwoordig gewoon altijd open Maar goed, mn ouders willen m even poosje niet meer zien, maar hij lijkt het wel goed op te vatten en denkt mee met oplossingen (ik dan maar vaker in Oostvoorne slapen enzo) dus we gaan wel zien hoe t gaat lopen
Straks maar even rustig opstarten, even mn nieuwe zomerjas ophalen en voor de rest rustig aan, vanavond feestje! En mn ouders zijn allebei werken vandaag, dus hoef ze gelukkig eventjes niet tegen te komen
Ik ga vandaag in de boekhandels kijken of ze het little black dress dieet hebben van Michael van Straten.
Ik ben al sinds februari bezig en ik ben sinds die tijd maar 1 kg afgevallen, tuurlijk heb ik ook wel eens gezondigd maarja anders hou je het niet vol. dus nu ga ik het maar op een andere manier proberen.