Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tnx voor de tip!
(fondant te dik denk ik). Dus daarom krijg ik ook altijd randjes als ik ze uitdruk, ze zijn nooit helemaal goed doorgedrukt, anders gaan ze ook snel kapot. Rotdingen. 
Vraag me alleen niet van welk merk precies, zou het niet weten.. 
Ik herken het logo wel, maar niet welk bier erbij hoorde. Ben geen bierdrinker haha!
Ik ben eindelijk klaar, 2 taarten gemaakt en nog 1 bekleed. Die de vriezer ingegooid, geen zin en inspiratie meer.

Gelukkig kan ik het camoufleren met een hoop dingetjes. Die ga ik van de week afmaken, wil nog een kroontje maken.
Leuk hoor.
Maar daar zijn uitprobeer projecten voor he 
Gebruik bijna nooit tylose, maar heb nu maar een deel gemengd en hopelijk is het vanmiddag dan beter bewerkbaar.
Gisteren dus lekker op pad geweest en vanmorgen werd de taart gehaald, meneer vond hem prachtig 

Lekker duidelijk ook van die mevrouw, ik zou ook woensdagavond hebben gedacht. Maar hij is alsnog prachtig geworden!

Kinke schreef:Het gras is geschilderd met 3 kleuren dust van Sugarflair, gewoon met een beetje alcohol. (het lichtblauwe trouwens ook, maar dan met 1 kleur blauw). Vond het ook top van mn man, hij heeft niets met dat getaart, maar dacht vast dat wanneer hij niet zou helpen, z'n ouwe taart nog later naar bed zou gaan
Spikkel, neem aan dat je dat hebt aangegeven in een mailtje oid? Dan hebben ze inderdaad pech als ze niet op tijd zijn. Ik ben daar inmiddels ook een stuk gemakkelijker in hoor, 't is graag of niet.

Purkii schreef:mooi geworden ondanks de late uurtjes Kinke..en Sharona leuk geworden hoor!
De tips voor de deksel en eerder al de strik...dank jullie, staan weer genoteerd bij alle andere tips
Ik heb voor vrijdag een tietentaartj staan..altijd leuk om te maken...nu met een extra uitdaging overigens..ze wil er een panterprintjes beha op...dus gegoogled hoe je dat weer moet maken....denk dat ik wel een bruikbare werkwijze heb gevonden....dan voor zaterdag nog een friese paard taart...dus mag heerlijk plakkerdeplakken met dit mooie weer....