Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:Het gras is geschilderd met 3 kleuren dust van Sugarflair, gewoon met een beetje alcohol. (het lichtblauwe trouwens ook, maar dan met 1 kleur blauw). Vond het ook top van mn man, hij heeft niets met dat getaart, maar dacht vast dat wanneer hij niet zou helpen, z'n ouwe taart nog later naar bed zou gaan
Spikkel, neem aan dat je dat hebt aangegeven in een mailtje oid? Dan hebben ze inderdaad pech als ze niet op tijd zijn. Ik ben daar inmiddels ook een stuk gemakkelijker in hoor, 't is graag of niet.
Purkii schreef:mooi geworden ondanks de late uurtjes Kinke..en Sharona leuk geworden hoor!
De tips voor de deksel en eerder al de strik...dank jullie, staan weer genoteerd bij alle andere tips
Ik heb voor vrijdag een tietentaartj staan..altijd leuk om te maken...nu met een extra uitdaging overigens..ze wil er een panterprintjes beha op...dus gegoogled hoe je dat weer moet maken....denk dat ik wel een bruikbare werkwijze heb gevonden....dan voor zaterdag nog een friese paard taart...dus mag heerlijk plakkerdeplakken met dit mooie weer....