Ik zit nu aan een maaltijdsalade met kip, een zak kroepoek en er staat naast mij een bakje appeltaart- en een bakje stoofpeertjes yoghurt te wachten op verorbering. Lang leve het studentenleven, 's avonds les en tussendoor geen tijd om naar huis te gaan voor het eten.
Zelfgemaakte pasta met een sausje van verse tomaten, varkensreepjes, mozzerella, room, witte wijn en basilicum. Yum!
Phrono
Geplaatst: 12-12-11 18:55
Vandaag roti! Gisteren op visite geweest en daar blijven eten en daar heerlijk uitgebreid gegeten met nasi, mie, en verschillende soorten vlees met sausjes en groenten.
Komende 3 dagen avonddienst dus dan weer op 't werk eten.
Zaterdag echt goooore friet uit een cafetaria, gisteren snaai tussendoor tijdens helpen op concours, en vandaag Echt Serieus Lekker: roergebakken spitskool met kerrie, sambal, knof en een uitje met rijst en een satétje. Zelfs puberzoon vondt het lekker, al had ie wel het idee dat die groenten alsnog "gezond" waren en dus eigenlijk vies behoorden te zijn.
Yannicke
Geplaatst: 12-12-11 22:20
Aardappelen, spruitjes met spekjes uit de wok en een kipfilet.
Wij eten weer lekker: ovenpannetje kip, spekjes, wijn en tomatensaus, ovenpannetje champignons en zelfgemaakte aardappelpuree, en als voorafje een kippensoepje, toe wordt denk ik in de stad: lichtjesavond Delft