Sakkia, hij is gecastreed maar toch nog aardig een mannetje hihi
Nee hoor, ik ben super trots.
Ga zondag weer bij Martin Gaus werken bij de geleidehonden (met ze spelen, voeren, hun wassen en/of kammen) en heb er reuze zin in. Het zijn zulke geweldige honden en ben hem zo dankbaar dat hij voor mij wilt werken!
magriet
Geplaatst: 27-03-09 16:49
o ben ook weer thuis, ZIet er als een vreselijk lieve hond uit paulien. dat je maar veel aan het diertje mag hebben
Ingrid: balen, maar snap je ouders wel. En eigenlijk snap ik niels niet dat hij niet gewoon zelf kan rijden, terwijl dat wel de hele week kan? gaan jullie nog wel? Hoop het wel
Whahahaa! Sanne, wat een glimlach *Proest* Eva, die actie! Grandioos! Wendy, veel plezier vanavond
En voor zij die me feliciteerden met mijn verjaardag, tnx hoor! Ik ben hélemaal hyper!!!! Ik had jullie verteld van mijn vertrouwenslerares? Nou, vandaag hadden we ons laatste gesprek Ik vertel niet alles want de meeste dingen zijn vertrouwelijk Maar het komt erop aan dat ze het cadeautje heel fijn vond en we verder contact gaan houden. Ik mag gerust eens emailen als ze terug is uit buitenland(september) en dan spreken we eens af Super!!!
Toen had ik wiskunde, ik dacht weer dat de klas mijn verjaardag was vergeten. Maar toen ik even naar het toilet ging en terugkwam riepen ze in koor GELUKKIGE VERJAARDAG! Waren ze het niet vergeten maar deden ze alsof, superlief
Verder ging mijn test van natuurwetenschappen ook super!
Toen kwam ik thuis en wat stond er op me te wachten? Een vaas met 19rozen!!! Een strip en een kaartje. De schat!!
Ik ga nu gaan vertrekken, samen met goede vrienden, mijn ouders en vriend lekker chinezen Héb er zin in en morgen gaan we shoppen!! Lekker bioscoopje pikken en eten. Héérlijk