Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Leonie schreef:Ik denk na al die dagen netjes ik nu echt een honger dag heb.
Heb ook al om 7 uur sochtends ontbeten dus nu ook al veel zin in lunch.
Gelukkig word het vanavond ook waarschijnlijk slecht eten = pannenkoeken.
Dus daarna weer netjes verder.![]()
O: havermout met yoghurt, lijnzaad, kaneel en banaan.
T: 2 volkoren crackers met pindakaas en komkommer
L: 4 volkoren crackers met appelstroop
T: Appel
A:3.5 pannenkoekeneen met carpaccio en sla, een met mozzarella, tomaat en pesto, anderhalf met spek kaas en stroop
T: bakje naturel chip, en handje ongezouten noten
B: 1 uur fietsen, vanavond uit dus paar uur dansen
D: water, groene thee, vanavond rode wijn.
Ik denk dat mijn lijstje nog wel gaat veranderen vandaag door de honger.
Mooi lijstje Eline! Groente koekjes klinken erg goed, is dat gewoon alles bij elkaar gooien en dan opbakken in een koekenpan?
Veel plezier vanavond bij het uit eten danoesje, wat voor restaurant ga je heen?
Lekker weer om te gaan bbq haha. Nu heb ik weer zin in zomer, lekker buiten s'avonds eten.
Horse_xx schreef:Chantal, wat fijn dat alles vernieuwd wordt
Sonja, vind jet het niet lastig om zonder tussendoortjes te moeten doen? Ik heb namelijk altijd honger tussendoor
Citaat:Ontbijt: havermout met rijstmelk, rozijnen, lijnzaad en kaneel. Peer ernij en twee eitjes.
Lunch, salade met tomaat, augurk, uitjes, tonijn op water en wat walnootolietwee volkoren bammen met roombooter en oude kaas
Vanavond zuurkool met spek en worst
Sonja_vR schreef:Dit, plus je hebt 8-10 uur niks gegeten en gedronken, ik sta praktisch iedere ochtend met een rammelende maag op hoordenk het niet, denk dat het voornamelijk met ritme en gewenning te maken heeft.
als je standaard ontbijt 's ochtends, dan is je lijf en psyche er gewoon op ingesteld dat je 's ochtends ontbijt.