Ja hoor! Happy Sushi in Rdam heeft zo'n band. Is alleen meestal wel per gerecht betalen, dus stukkie duurder dan bij ayce. En ook wel een stuk lekkerder
Wij waren toen met zn 2tjes rond de 110 euro kwijt, incl drank. Bij een ayce zaten we meestal rond de 70, dus scheelt wel .
Ik vind die band ook wel leuker! Maar niet als je met een groep bent, want dan zit je zo ongezellig naast elkaar allemaal. In die bar in Durban SA hadden ze tafeltjes op sommige plekken aan de band, dat was ook handig. Oh, dat heeft Happy Sushi trouwens ook, alleen ik geloof maar 2 tafeltjes voor max 6 personen ofzo.
Niet secricible? Oh ik vond echt van wel. Minder rijst, veel meer vis...
Sani
Geplaatst: 14-11-13 20:14
Ik heb in London lopende band gehad. En dat was op een dag AYCE dus dat kwam toen goed uit. In NL ken ik het niet, althans niet bij mij in de omgeving..
FiveSports
Geplaatst: 14-11-13 20:16
Maar.... betaal je voor een een stukje dan ook 1,50 ofzo? Net zoals bij afhaaldingen?
Hier op Leidseplein is er ook 1 met een lopende band .. nooit geweest alleen, ga liever naar Genki
Yv_
Geplaatst: 14-11-13 20:18
Nee, per bordje. Meestal de maki's enzo zijn per 3. En de meeste rekenen met gekleurde bordjes of een ring op/om het bordje of dekseltje, welke naar een prijs wijst. Als je een bordje van de band afpakt, moet je het dekseltje of bordje bewaren en die worden opgeschreven door personeel die rondloopt en je ook voorziet van drankjes. Soms moet je ook gewoon alles bewaren en zelf meenemen naar de kassa. Die handrollen moet je dan los bestelen. Die waren 4,75 per stuk, wel echt duur. Maar echt heel goed gevuld met vis en ontzettend goed van smaak. Heb er daar ook maar 1 van op, want raakte erg vol. Verder zijn het ook wel andere vormen, gewoon wat origineler vind ik . En bij Happi was de kwaliteit van de vis echt perfect.
Wat ik ook leuk vond was dat het een open keuken was in het midden van het restaurant. Bij sommige dingen kon je ze op de vingers kijken om te zien hoe ze alles maakten.
Oh ja, YOsushi! Echt zo lekker, mijn eerste date gehad en later mijn verjaardag gevierd daar
Dallista
Geplaatst: 14-11-13 21:22
Ik heb een keer in Japan conveyor belt sushi gedaan, alle schaaltjes 100 yen (1 euro), en superkwaliteit natuurlijk! Is maar goed dat dat hier niet is, zo goedkoop, dan zou ik me elke dag ziek eten, denk ik.
Vind het wel leuk om te doen, bv in Londen, maar ik ga toch liever naar een ayce, omdat er dan ook warme hapjes bijzitten. Beetje afwisseling van alle rijst mag soms wel...
In de buurt van Shin-Osaka (Osaka Shinkansen station). Zat naast het hotel. Veel sushi gegeten in Japan, maar was verder altijd in traditionele Japanse restaurants. Conveyor belt sushi is meer voor de moderne jeugd en als je cheap(er) wil eten.