Aardappeltjes in de schil met rozemarijn en zeezout uit de oven, haricots verts in katenspek en een slavink.
Gisteren hebben we rijst met peultjes en een stukje zalm gegeten, vanavond eten we kippensoep met stokbrood en kaas uit de oven.
Het werd een stoofpot met draadjes vlees, ui, wortel, prei met gekookte aardappels en appelmoes.Vanavond na het hardlopen een bakje kwark en s'avonds nog wat stukjes stokbrood en andere hapjes
Weet het nog niet zeker, moet overwerken, collega's gaan Italiaans bestellen, dus in principe kan ik ook bestellen wat ik wil op kosten van de baas
gisteren had ik een hartige courgette-cake gebakken met een warme saus erbij van tomaat/ui/knoflook/kruiden/zeezout & cayennepeper, Lekker !!vandaag gebakken aardappeltjes, rode kool & appeltjesvoor mij een vegaburger erbij, voor vriend een gehaktrol
Destino schreef:Weet het nog niet zeker, moet overwerken, collega's gaan Italiaans bestellen, dus in principe kan ik ook bestellen wat ik wil op kosten van de baas Het wordt een pizza; Tropicale met kipkerrie en ananas. Ik ben benieuwd