Maar wel erggg lekker eten, betaalbaar en de sfeer is ook gewoon leuk inrichting alsof je op een schip zit enzo, heel grappig En aan de Brielse maas, dus direct aan het water
Madeira_
Geplaatst: 27-03-09 14:48
Klinkt goed Ingrid!
Vanmiddag krijg ik een dekje binnen voor Diezel met ''Niet aaien AUB ben aan het werk'' want word gek van mensen die ik niet eens ken en die zomaar zonder te vragen terwijl wij lopen mijn hond gaan aaien Hond afgeleid, erg prettig maar niet heus.. ik zou dus NOOIT een hond aaien zonder het te vragen.. En als een hond aan de beugel loopt.. is het dan niet duidelijk ofzo? (Sorry even frustatie kwijt, ik wist dit niet eens dat mensen dit deden maar voelde wel dat Diezel soms opeens heel erg afgeleid was, en toen was er een klasgenootje bij mij en die zei: ''weet je dat je hond nu word geaaid?'')
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 27-03-09 14:50, in het totaal 2 keer bewerkt
Dat is echt een aanrader Sizzy ben daar zelfeen keer geweest met mensen die Ethiopisch zijn en die waren ook heel erg te spreken erover. Vind die pannekoekjes die je erbij krijgt zo lekker.
Hm, even naar de paardjes is wel heel lang geworden Heb mn zadelkamer opgeruimd, was wel nodig Heb wat oud spul naar de manege gebracht voor een tweede leven, en goede spullen meegenomen naar huis om schoon te maken en op EA te zetten
Wij haalden de kruimels altijd in de pauze toen ik op de middelbare school zat. Met stroop natuurlijk en dan stiekem opeten tijdens wisknudde, met plakvingers.
Sizzy
Geplaatst: 27-03-09 15:15
Katja schreef:
Had ik dat maar, zou er zo twee op kunnen eten zonder ergens last van te hebben.
Niels is bezig aan zn auto's en heeft dus geen vervoer...nja prima..hij rijdt vaak zat...alleen is ie de laatste weken continu bezig aan zn auto en kan ie wel hele week gewoon naar zn werk rijden, maar dus zodra wij wat gaan doen moet ik rijden...en nu hebben mn ouders ineens bedacht dat ze dat zat zijn en dat dit dus de allerlaatste keer moet zijn dat ik hem op moet halen...
Waarop Niels dus natuurlijkw eer geirriteerd raakt dat het zo moeilijk moet gaan en dus meteen roept: laten we dan maar helemaal neit gaan...
En ik snap ze allebei wel, en ze zeggen ook allebei dat ze mij snappen maar toch blijft het iedere keer hetzelfde liedje...
Madeira_
Geplaatst: 27-03-09 15:51
Hier de foto's van het dekje & paar van mijn pracht hond (kon het niet laten, sorry)
Geloven jullie mij als ik zeg dat het een super brave, trouwe hond is?
Sorry zijn misschien beetje slechte foto's, Diezel bleef keurig stil staan maar Paulien & camera's.. haha.