Dikke
wendy
Angelique, goed zeg een mooi resultaat een g Wel balen zeg 3 kg erbij!
Ik heb me niet gewogen eigenlijk... vergeet dat de laatste tijd steeds...
Zoo was echt glad vanmorgen zeg! had eigenlijk les (op een andere stal is dat) maar het weggetje naar stal was zo glad, dus konden niet gaan. Pablo heeft 2 ijzers en staat nog niet zo vast op z'n benen en doet nogal omstuimig.. en die van mn stalgenoot waar ik mee ga altijd, heeft rondom ijzers.. Al had pablo nog maar 1 ijzer vanmorgen dus had sowieso net gekund... Vanav komt de smid gelijk dus dat is wel fijn.
Ik heb hem ook pas 12u op de wei gezet. Want pad er naar toe was ook hartstikke glad. Zonder ijzers ging nog wel, maar met ijzers was t al bijna niet te doen met de paarden die heel voorzichtig liepen dus met Pablo heb ik gewacht tot t wat gedooid was en staleigenaar had nog gestrooid. En zelf op 1 ijzer en het was al stuk minder glad dan toen die andere de paarden erop zetten en hij liep voor zijn doen best rustig, gleed die nog aardig... Hoop dat t morgen wat minder glad is!
Nu maar even stofzuigen.. wil eigenlijk nog even naar de kapper ook.. en moet aan school werken. En vanavond weer naar stal voor de smid dus dag is ook zo weer om..
O: havermout, rozijnen, melk
T: kop warme chocolade melk
L: 2 vb gekookte gelderse worst
T: liga
D: ?
T: -
Beweging: uur fietsen (2x op en neer naar stal vandaag
)