BA, super dat je zo goedben afgevallen!

Oke bedankt voor de tip, ik heb me er namelijk verder nog niet in verdiept qua werk e.d. Eerst deze opleiding maar afronden. Wil wel binnenkort naar de open dag gaan van de HAN, daar hebben ze pedagogiek en ergo.
Maar ergo kan niet in deeltijd (had vaag wel iets gezien dat 't in Heerlen, limburg dus wel duaal kan... maar ja is wel kei ver weg) En voltijd is financieel gezien denk ik niet echt mogelijk.
Ik heb nu 4 jaar studiefinanciering gehad (tot september nog) daarna nog een half jaar deze opleiding, lenen. En daarna zou ik dan nog 2,5 kunnen lenen bij de IB. Maar daarna zal ik die 1,5 dus zelf moeten betalen... En ja heb wel kosten van mn kamer, verzekering, eten, boeken (1ste jaar wel 700 euro), schoolgeld... En voltijd moet je wel 5 dagen per week naar school (iedergeval het eerste jaar, daarna weet ik niet nog, moet ik nog even informeren) maar kan dan daarnaast eigenlijk bijna niet meer werken. Dus moet daar nog even hard over nadenken.
Het lijkt me ook heel leuk om speciale school oid te werken, met kinderen met een handicap.
Theeworst, tja hoe leg ik dat uit. Is zo'n langwerpig rolletje (zo'n 10 cm lang) bruinig van kleur, is wel gemaakt van varkensvlees dus niet al te best... Maar echt heel lekker. Ligt bij de vleeswaren in 't schap.
Fruit heb ik nog wel, vandaag nog meer halen Vind fruit echt lekker. Allemaal fruit in stukjes sneden en doorelkaar husselen, jammie. Of in de blender mmmmm

Ik ga mn bed maar eens uit. Vannacht tot kwart voor 2 aan verslag gewerkt en nu net even afgemaakt. Dus nu maar even douchen, boodschappen doen, kadootjes kopen, kamer opruimen en misschien kamer beetje veranderen

Wat voor (ongezouten uiteraard) noten zijn er nog meer gezond? Ook gewoon ongezouten pinda's en cashynoten?
En is honing nu verantwoord of eigenlijk niet? Doe dat namelijk altijd eenbeetje in mn yoghurt ipv suiker Vind zoetstof minder lekker namelijk.