Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jamy

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 17:28

ok
klinkt wel gek, vlees maar toch ook niet

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 17:32

Haha tja, het is ook niet lekker om zo te eten vind ik, maar bijv. door rode saus over macaroni heen is het wel lekker.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 17:33

Ja je moet af en toe een beetje creatief zijn
Maar Spetterlover, hoeveel weeg jij nu eigenlijk (+lengte) en hoeveel ben je afgevallen en wil je nog afvallen?

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 17:39

Jamy schreef:
ik val gewoon NIKS af, en daar kan ik echt super gefrustreerd om worden, klinkt mischien stom maar dan lees ik bv berichten van Mazzel-meid, en ik eet echt niet veel meer dan haar of vetter ofzo imo en zij is al meer dan 10 kilo kwijt, bij mij hoeven het er echt niet zoveel te zijn, met 5 ben ik al superblij maar ja zit er niet in

Niks tegen MM, maar hier zou ik maar niet jaloers op zijn, want het is nou niet bepaald goed zoals het bij MM gegaan is, dus daar moet je je niet teveel mee vergelijken. Dat is veel té...
Je kunt beter niks afvallen dan er in doorslaan, neem dat maar van me aan!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 17:41

Ik ehm, ben aangekomen
Weet niet hoeveel ik nu weeg, ga pas woensdag weer wegen.
Voor de vakantie was het ongeveer 56-57 (bij 1.65)
Maar ik heb wel spieren gekregen, alles is strakker geworden, broeken zitten losser.
Daar doen we het voor toch
Alleen ik wil nog wel wat vet kwijt bij mijn bovenbenen want dat is er nog niet allemaal af. Ik weet niet precies hoeveel gewicht ik daarvoor kwijt moet?

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 17:45

Ik heb ook geen idee.

Lindy dat snap ik wel, maar aan de andere kant wil ik ook weer eigenlijk niet snap je Ik wil gewoon wat dunner zijn heel graag En ik weet dat je er niet in moet doorslaan, maar het is wel zo makkelijk als het niet lukt en ik het perse wil om het wat drastischer aan te pakken zeg maar
Maar ja dan verkloot ik me lichaam weer dat is niet echt de bedoeling eigenlijk, maar het zou voor mij wel een beetje een last minder zijn als ik dun was, dan hoef ik daar iig niet meer over in te zitten zeg maar.
Maar het is niet dat ik er jaloers op ben over hoe het op het laatst ging hoor met het eten enzo, meer op dat zij wel afvalt en ik niet terwijl ik niet veel meer of vetter eet enzo. Gewoon omdat mijn lichaam het vertikt!
Laatst bijgewerkt door Jamy op 14-08-05 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 17:47

Zoals ik jouw posts lees Jamy, zie ik jou er nog niet in doorslaan
Hoeveel sport je nu? Je fietst toch ook veel?
Ben je dan geen spieren aan het krijgen, omdat je zegt dat je niets afvalt?

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 17:53

Nouja ik sport 2 keer in de week een flink uur (dus meestal uurtje en 10 minuten ofzo ) En dan ga ik eerst een op zo'n apparaat dat lijkt op langlaufen zeg maar Dat doe ik 10 minuutjes om op te warmen, en ik zit boven de snelheid die je moet hebben. Dan doe ik buikspieroefeningen, been oefeningen, en billen oefeningen
Dan ga ik 18 minuten hardlopen op flink tempo. Meestal tussen 8,6 en 10 en ik begin wat lager en doe hem steeds wat harder. Soms loop ik er dan nog 5 minuutjes met flink tempo achteraan.
Daarna ga ik fietsen 15 minuten meestal op level 4 en dan zorg ik dat ik ook op de goede snelheid zit. En dan is meestal het uurtje alweer voorbij en ben ik behoorlijk nat
En soms nog ff roeien erachteraan paar minuutjes ofzo, ik wil ook best steppen, maar dat lukte me niet toen ik dat ging proberen
En verder als ik naar stal ga probeer ik zovaak mogelijk te fietsen dat is 20/25 minuutjes heen en dan nog 20/25 min terug. En ik fiets wel gewoon door, niet supersnel maar gewoon beetje doortrappen. Maar op het moment heb ik geen eigen pony of paardje ofzo nu verzorg ik er een paar wegens vakantie dus dan heb ik wat te rijden, maar we zijn hard op zoek naar een pony maar het wil niet echt vlotten! Maar ergens binnenkort als ik er weer eentje heb dan kan ik weer vaker rijden enzo
Maar voorheen had ik dus wel een pony die ik elke dag bijna reed, en fietste ik in totaal 40 min per dag, maar door mn verhuizing enzo kon ik niet meer naar school fietsen enzo, dus ik probeer zoveel mogelijk te fietsen nu naar stal, dat is wel te doen
En ik dans eigenlijk ook nog maar dat is nu zomerstop

Wat een lang bericht
Daarbij zie ik mij mezelf ook niet uithongeren enzo zo'n persoon ben ik gewoon niet echt, ik kan wel streng zijn maar ik denk niet dat ik het op kan brengen om bijna niks meer te eten enzo, tenminste de kans is wel heel klein, misschien 1% ofzo, dus dat verwacht ik ook niet, maar soms denk ik van het zal wel makkelijk zijn ALS het zou werken.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 17:55

Imo wegen jullie allemaal normaal of te weinig............maar ja.........

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 17:56

Vandaag niet zo goed gegaan, want m'n tante en nichtje kwamen op visite (nog voor m'n verjaardag)....
ontbijt: yoghurt met muesli en een beetje suiker (anders is het zo zuur )
toen een stukje appeltaart en ice tea light
bruin broodje met ham en eentje met sla en selderiesalade en thee
toen een paar zoute stokjes en een paar tucjes
straks ga ik rodekool met aardappelen en een bal gehakt eten

Gisteren voor het eerst ovenfrites op uit de oven... is best lekker zeg... en gezonder dan uit de frituur Wel een rotwerk om die patatjes allemaal een voor een om te draaien :S

Ik ben trouwens 1.69/1.70 m en weeg nu 72,5 (begon met 73,5 kg maar ja ben nog niet zo heel lang bezig...)

Jamy, het kan inderdaad zijn dat je nu juist spieren krijgt door het sporten... dan wordt je natuurlijk ook niet lichter, maar wel strakker

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:01

orionneke schreef:
Imo wegen jullie allemaal normaal of te weinig............maar ja.........

Vind je 65/66 weinig bij 1.70M?
Mij wordt steeds verteld dat je eigenlijk je lengte min 110 moet wegen als vrouw
5 kilo teveel, voor het mooie. Volgens BMI zit ik wel goed.

Magic1 goed zo dat je nu bruinbrood eet!
Maar wat drink je weinig. Of drink je wel gewoon wel veel water ezo , maar vermeld je alleen de niet water drankjes zeg maar

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:06

Van jou wist ik het niet, maar poison is ook op de fotos gewoon super slank. Spetter is ook niet te zwaar met 56 bij 1.65 m. Ik vind dat een mooi gewicht maar ja ik hou niet van gratenpakhuizen.

1.63-110 = 53 +5 = 58, mwah hier kan ik me nog wel in vinden. maar dan is jou 65 toch precies goed???

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:09

Ik ben niet veel gaan sporten, maar sommige dagen heb ik wel heel veel lichaamsbeweging gehad. Extra de fiets pakken ipv brommer enzo.
Maar dat doe ik niet meer sporten helpt bij mij geen ene flikker en regelmatig eten ook niet. het enige wat helpt ik zo weinig mogelijk eten pas als ik honger heb dan val ik af, heb ik ondertussen wel gemerkt.
Maarja ik hou gewoon vol met normaal eten en weinig snoepen en als ik na een paar weken nog steeds niks ben afgevallen dan ga ik maar minder eten.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:11

Nouja ik ben afgelopen jaren veel dunner geweest, eigenlijk te dun eerst (wegens ziekte van pfeiffer en groeispeurt van 12 cm) toen woog ik 52 kilo. Toen kwam er gewoon wat bij en opgegeven moment was het 60 dat vond ik prima. Maar ja nu ben ik opzich ook wel aan de pil dus daar reken ik dan 3 kilo voor want dat ging echt snel toen in een keer. En verder het is niet echt teveel, maar gewoon voor het mooie echt enzo Dan is net een beetje de ergste vet weg als er een paar kilo af is.
Ik vind het gewicht van de rest van de meiden hier ook eigenlijk prima hoor, helemaal van die van die jij noemt ja, maar ja

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:13

Maar het is gewoon beetje irritant omdat hun NIET te zwaar zijn en anders dus te dun zouden worden dat ze dan zeggen ga ik maar minder eten en ik eet net zoveel als MM enzzzz. Dan krijg ik zoiets van dan doen ze toch precies waar je anderen op afkraakt......

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:16

Ik zal wel eens een foto neerzetten als ik die heb, dan zien jullie dat er bij mijn benen echt nog wel iets af kan. Mijn gewicht is niet te hoog, maar het is gewoon een beetje vet, niet zo strak als ik het hebben wil zullen we maar zeggen.
Mijn buik ben ik tevreden mee, hoeft niets af. Wil wel meer spieren kweken, maar dan moet ik gewoon buikspieroefeningen gaan doen.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:18

orionneke schreef:
Maar het is gewoon beetje irritant omdat hun NIET te zwaar zijn en anders dus te dun zouden worden dat ze dan zeggen ga ik maar minder eten en ik eet net zoveel als MM enzzzz. Dan krijg ik zoiets van dan doen ze toch precies waar je anderen op afkraakt......

Minder eten ben ik echt niet van plan.
Avondeten ging wel goed, ben nu wel weer misselijk, maar ik heb wel een bord vol binnengekregen.
Straks als de misselijkheid weg is nog een bak yoghurt, misschien muesli of cornflakes erdoor als ik trek heb rond een uur of 8.
Normaal eet ik wel meer dan vandaag hoor, maar ik voelde me gewoon niet goed, vandaar maar die 2 broodjes

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:19

Ow heb het niet over jou en vandaag hoor

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:27

Ooh haha oke, omdat ik mijn naam eerder had zien staan sorry

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:32

Ja gewoon je gewicht, weet ik niet zo goed wat je te klagen hebt Afbeelding. Weet je wat, ga eens foto's plaatsen

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:36

Nog even over Jamy, ik heb nooit gezegd dat jij erin door dreigt te slaan hoor, ik vind juist dat jij het heel goed aanpakt!
Bedoelde alleen dat je dat niet als voorbeeld moet nemen.

En oke, ik zal ook mijn gewicht noemen: 61 kilo bij een lengte van 1.68.
Tenminste dat was het, volgens mij ben ik na dit weekend aangekomen.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:36

Ja ik heb alleen geen foto's waar ik helemaal op sta geloof ik.
Die was ik al aan het zoeken

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:52

Lindy schreef:
Nog even over Jamy, ik heb nooit gezegd dat jij erin door dreigt te slaan hoor, ik vind juist dat jij het heel goed aanpakt!
Bedoelde alleen dat je dat niet als voorbeeld moet nemen.

En oke, ik zal ook mijn gewicht noemen: 61 kilo bij een lengte van 1.68.
Tenminste dat was het, volgens mij ben ik na dit weekend aangekomen.

Was ik ook niet van plan het was anders bedoel als dat jullie het opvatten denk ik zeg maar
Waar het op neer komt is dat ik het kortom gewoon af en toe niet kan hebben dat andere wel afvallen en ik niet, ok zo snappen jullie me wel he

Maar ik ben absoluut niet van plan om te weinig te gaan eten hoor, want net wat jij zegt orionneke, andere laat ik iig wel ff merken dat het niet goed is, dus dan is het behoorlijk dom om het zelf wel te doen
Want ik weet dat het niet goed is!

Spetterlover als je nou foto's hebt van delen ofzo kunnen we wel wat puzzelen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:55

Heb alleen foto's van de bovenkant
Kan wel een foto maken in de spiegel, weet niet of dat lukt
In bikini zullen we maar niet doen, schrikken jullie je dood

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:56

Heb je geen zelfontsluiter!?

En lindy dat is toch een net gewict voor jou lengte?? Ik zou zeker niet lagen willen zitten als ikjou was.....