Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ben na val van paard 2 keer aan schouder geopereerd die was verbrijzeld. Dus heb daar nog platen + schroeven in. Moet daar wel een beetje voorzichtjes mee doen, maar vergeet dat soms. 

. Volgende week komt er dinnetje filmen "doe da dan noges". Laten we hopen van niet
(hij schrok trouwens wederom van mijn instructeur, en als ik normaal gereageerd had ipv te snokken was het bij de konijnenmove gestopt dus puur eigen lompigheid 
. Nog drie weken en ik mag ook weer brood halléloeja! 
magriet schreef:Hoop dat ik later ook kan vergeten dat er een pen in mijn been zit. op dit moment voel ik me soms wel een beetje handocap
Ze hebben me in het ziekenhuis ook wel vol verbazing aangekeken. 'Dat doet toch vreselijk pijn.' 'Ehh, ja, ja best wel, maar dacht kijk het even aan.' Hele hoge pijngrend. Maar goed. Het is goedgekomen! Ik hou wel mijn beperkingen qua bewegingsvrijheid maar daar kan ik prima mee leven. Hopelijk komt het bij jou ook weer helemaal goed!

Tijd niet in de gaten gehouden, was zo fanatiek paard aan het 'opknappen' (wassen, knippen etc)
) 1 krentenbol kaas
)
lekker naar gadget, vriendinnen en familie.
moet wel haha, maar word wel ook doorbikkelen as week met scriptie. Gelukkig moeten veel vriendinnen ook studeren, dus mooi ochtenden knallen, in de middag leuke dingen doen
Geen spijt van hahaha