Blech, ik heb mezelf weer even op een strenger regime gezet. Snoep de laatste tijd veel te veel, en ook niet meer echt volgens t dieet.. Dus zit nu weer aan de shake Soyamelk, kwark, schep wei-eiwitpoeder en aardbeien en een banaan erin gemikt Opzich wel lekker, maar dat poeder maakt de smaak toch een beetje melig..
Ik mag niet zeuren, 5 kilo in 6 weken. Maar ik wil meeeeeerrrrrr
Petulan, juist heel netjes. Sneller is alleen maar slechter voor je lichaam een loop je een grotere kans dat het er straks driedubbel weer aan zit netjes hoor!!
Dat is waar Krijg het nu ook veel te horen van goh ben je afgevallen Maar dit went ook, en er kan nog wel weer 5 kilo af! Ik heb de zogenoemde zwemband, dat is not charming als je voor ienieminie in de bikini gaat haha!
Waar ga je eten Sizzy? En tof dat je vader de economie een zetje wil geven
Dat zijn leuke complimentjes Ellen!!
En goed bezig Petrulan.
Ik heb net weer een rondje sportschool gedaan en afgesproken dat ik maandag mijn programma ga uitbreiden. Ik zie aan mijn lijf wel wat veranderingen en vooral mijn armen zijn al een stuk gespierder.
Sizzy
Geplaatst: 27-03-09 14:24
Katja: in Amsterdam, of bedoel je welk restaurant? Papa heeft bij ING bank gewerkt, die snapt wel dat je af en toe economie handje moet helpen
Fijn dat je al veranderingen bij jezelf merkt! Is lekker motiverend
Ellen, Katia, Petulan, super dat afvallen zo lekker gaat Hier ook. Ben er blij mee
Ben net thuis. Lekker even weekend ben ik wel aan toe. Gewoon rustig leren voor presentatie (zonder nachtmerries, slapeloze nachten, paniekaanvallen te hebben hopelijk. Maar het is in het Nederlands dus vind het al wat minder eng en ik doe het met iemand samen).