Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Re: Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 14:21

Veel plezier!!

Ik ga ook even weer in beweging komen want de brinta is weer een beetje gezakt. Eigenlijk meer last van het maandelijkse, au Nagelbijten / Gniffelen
Nahja, we zijn wel bikkels hier Clown

Ff lekker fietsen in dit heerlijke weer! Wil eigenlijk nu gaan rennen maar dat is niet goed voor mijn voeten om 3 dagen achter elkaar een uur hard te lopen met een week rust ertussen. Morgen de 10 km proberen!

Tot straks iedereen!

Planning trouwens aangepast:

O= bakje magere yoghurt met 3/4 appel
T= 1 sinaasappel
L= brinta (250 ml magere melk, 4 eetlepels brinta), cup-a-soup kip
T= 1 sinaasappel
T= 1 boterhammen 20+ kaas
A= onbekend
T= fruit (?)

630 kcal dagdeel

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 15:16

pianka schreef:
Vervelend zeg Annetje! Heeft de "manege" eigenaar jullie nog wel goed geholpen en te woord gestaan over het gedrag van zijn "manege"paarden?

Nou, de hebben alleen maar tegen elkaar gezegd dat de pony waar het meisje opzat volgende keer maar een stang in zijn mond moest hebben Scheve mond Maar die pony was nog niet eens het gevaarlijkste (oké, die was niet te rijden, maar dat is nog niet het gevaarlijkste) dat andere paard trapte gewoon alle kanten op zodra hij op het strand was...
Ik was wel echt blij met mijn paard! Jammer dat ze niet zo hard ging, maar ze was wel heel lief en tenminste een klein beetje in te houden vergeleken met de rest.

Het meest vreemde vond ik nog dat een van ons voor de rit vroeg aan de eigenaar van de manege, hoe snel je over het strand was (dus hoelang het strand was) die eigenaar reageerde met: Tjah, dat ligt eraan hoe hard je gaat. Als je stapt, dan duurt het wel een uurtje, misschien langer. In een flinke galop kun je er in een kwartier overheen zijn.
Als je weet dat je paarden alleen maar in galop kunnen op het strand, dan ze je dat toch meteen wanneer er zoiets gevraagd wordt? Want ze deed zo net of die beesten ook in stap over het strand konden, maar dat kon hooguit met die van mij en nog eentje die we mee hadden. De rest wilden alleen maar zo hard mogelijk.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 15:22

Wat een rit zeg Annetje! Pff daarom hou ik ook niet van het strand (ben er zelf binnen een half uur stappen) die paarden worden meestal op een of andere manier helemaal gek. Ben er zelf namelijk ook een afgelazerd op het strand.

Mijn dag vandaag:
O: magere yoghurt met rozijnen
T: plakje ontbijtkoek met pindakaas
L: 2 volkorenbolletjes, 1 met sla,komkommer en kaas, de ander met slankie smeerkaas (20+), plakje ontbijtkoek met pindakaas
T: pakje liga continue
D: onbekend

moet straks op verjaardag, wish me luck niks slechts te eten, of iig met mate Knipoog

beweging:
40 minuten gelopen waarvan 10 hard, 10 min gefietst.

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 15:41

Zo ben ik ok weer..

Begon met hardlopen dacht echt van; woow gaat lekker. 6 minuten, hoewel ik deze week begonnen ben en nog maar tot de 4 liep, daarna nog een keer 3 minuten en toen ben ik echt gestopt kreeg erge last van m'n rechterkuit en wil hem niet overbelasten. Heb nog wel een dik uur gewandeld direct erachteraan in een heel flink tempo. Lachen Was lekker.

Ik heb vanochtend 2x ontbeten. Nagelbijten / Gniffelen Beetje dom.
was bij vriendin en zij nam IJS om 8 uur 'sochtends ofzo. Scheve mond En ik zo 'uhh.. ik heb wel honger.. maar mag i misschien gewoon brood'. Ojaa mocht wel, moest ik even pakken. Tong uitsteken Dus ik had al 2 bruine boterhammen met appelstroop op toen haar ouders 2 uur later beneden kwamen ofzo en warme broodjes gingen maken. Tong uitsteken Nouja toen heb ik nog 2 van die keizerbroodjes gehd.
Toen ik thuis kwam appel gegeten en verder nog niets.
Ga nu even een tosti maken en vanavond pannenkoeken. Lachen

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 16:06

Ik zit te twijfelen.. of ik zo een (klein) zakje maltesers zou nemen.. heb de hele week géén chocola gehad.. en 't is zondag. Schijnheilig
Wat zouden jullie doen? Nagelbijten / Gniffelen

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 16:13

Niet doen, be strong!

Pfff, ben bekaf van een half uurtje skaten. Toch grappig, vroeger bracht ik uren per dag op mijn skates rond maar kon nog geen 10 minuten hardlopen.
Nu loop ik met gemak een uur hard en ben ik volledig gesloopt na eventjes skaten.

Vandaag:
Beweging: half uurtje skaten, paardrijden
Eten:
O: brinta
L: 2 boterhammen met pindakaas en worst
A: soep met brood
t: smoothie appel, sinaasappel, banaan.

Een beetje karig dagje, maar was pas om 12.00 it m'n bed

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 16:25

Heb 'm nu toch naast me liggen. Nagelbijten / Gniffelen
Ben bang dat ik anders komende week de verleiding niet kan weerstaan.
Maar, ik heb dr nu 4 gehad en denk dat ik dr nog 1 neem en de rest aan m'n broertje geef. Ja
Ja Jade, goed plan.

Ik ga huiswerk maken. Doei!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 17:51

Ilse schreef:
O: Fruit 'n Fiber met magere melk, plakje ontbijtkoek met Becel light, flesje Yakult light
T: - (vrij laat ontbeten)
L: Poffertjes met wat roomboter en poedersuiker Vingers aflikken
T: Magere yoghurt met een handje Fruit 'n Fiber
D: Groentensoep met vermicelli en balletjes, turks brood. Als toetje een bakje Optimel oid.

Vandaag trouwens heerlijk gereden (priveles), zal zo de foto's even uploaden.
Zie iig zelf wel op de foto's dat ik wel weer wat dikker ben dan eerst, wat 3 kilo al niet doet he Clown

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 19:15

zit echt in een dip de laatste paar weken lukt echt niet blijf maar door vreten ben elke dag van plan om weer niks te snoepen en dan gaat er toch weer wat door heen dus hoop dat het morgen echt gaat lukken als ik eenmaal de stap weer heb gehad dan lukt het me wel weer schrijf daarom vandaag maar niet op echt schandalig

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 19:26

Zo net terug van dagje buiten met paarden en 2 uur fietsen, heerlijk! Lachen
Vooral dat weer.. hmm Dromen
Verlang echt al naar de zomer, wat jullie? Nu alleen nog een beter buikje creeren voor de bikini en ik ben tevree.

Aangepast:

Citaat:
O= bakje magere yoghurt met 3/4 appel
T= 1 sinaasappel
L= brinta (250 ml magere melk, 4 eetlepels brinta), cup-a-soup kip
T= 1 appel
T= 1 boterhammen 30+ kaas
A= gekookte aardappelen, biefstuk, brocolli
T= magere yoghurt met muesli

590 kcal dagdeel

Beetje weinig (dagdeel calorien) dus lekker bakje muesli met yoghurt nog. Zit altijd veel calorien in muesli, en deze keer moet ik iets hebben met veel calorien Knipoog

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 19:31

vossieman schreef:
zit echt in een dip de laatste paar weken lukt echt niet blijf maar door vreten ben elke dag van plan om weer niks te snoepen en dan gaat er toch weer wat door heen dus hoop dat het morgen echt gaat lukken als ik eenmaal de stap weer heb gehad dan lukt het me wel weer schrijf daarom vandaag maar niet op echt schandalig

Ach meid dat komt wel weer goed hoor!
Ik heb dat ook zó lang gehad, en nu is de knop weer om (geloof ik). Eet nu sinds een halve week weer keurig. Gisteren een offday gehad, maar vandaag kan ik me weer beheersen. Toch ongezond gegeten, maar er over nagedacht en het bewust gedaan.
Dus hou moed!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 19:32

Ik heb bij het avondeten de rijst vervangen door patat. Bloos
Mijn moeder had trek in friet en wilde niet voor alleen zichzelf bakken, dus offerde ik me op. Nobel he. Sigaar
Maar al met al zit ik nog maar aan de 1200 vandaag. Incl. een punt appeltaart en patat. Heb verder zeer weinig gegeten dus daar komt het door. Ook geen kans voor gehad.
Morgen wordt weer netjes én gezond!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 19:34

Mocca schreef:
O: 1 snee notenbrood, plakje ontbijtkoek
T: punt appelgebak
L: bakje optimel joghurt, plakje ontbijtkoek
T: appel
A: kippenpoot, frietjes en sla
T: -

Aangepast.

Qua beweging; een strandwandeling van een uur, een buitenrit van een uur, een fietstocht ( Clown ) van een uur, en de dagelijkse beweging zoals stallen uitmesten, poetsen, in de zon zitten ( Sigaar ) en dergelijke. Lachen

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 19:35

Hallowa!
Mocca (tamara toch?); ik wilde je nog een tip meegeven, want ik lees vaak dat je de ene dag heel streng bent voor jezelf en de andere dag 'de kantjes eraf loopt' niet expres natuurlijk, maar dat is zonde. Je kunt misschien proberen de 'strenge dagen' tot een iets hoger aantal caloriën te brengen. Zodat je niet zo snel naar lekkere dingen grijpt? Als je in een wat vaster patroon eet (niet de ene dag veel, andere dag weinig) val je misschien wat gezonder/beter/meer af?
Zeker niet aanvallend bedoeld ofzo hoor, maar zo dacht ik 't.. Lachen

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 19:36

Mocca schreef:
Mijn moeder had trek in friet en wilde niet voor alleen zichzelf bakken, dus offerde ik me op. Nobel he. Sigaar
Maar al met al zit ik nog maar aan de 1200 vandaag. Incl. een punt appeltaart en patat. Heb verder zeer weinig gegeten dus daar komt het door. Ook geen kans voor gehad.

Doe je dan toch wel goed voor een ongezond dagje! Tong uitsteken

Ik zit nu sinds kort bij valtaf.nl, zie ik ook daar dat mijn BMI nu 18.61 is. Niet zo veel, en dat terwijl ik echt een buik heb etc. Is het ook mogelijk dat iemand gewoon lichte botten heeft Verward

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 19:37

I know. Bloos
Maar zoals ik al zei heb ik de knop weer omgezet!
Woensdag, donderdag en vrijdag waren gewoon hele nette dagen met een keurige hoeveelheid calorieen. Zaterdag is uit de hand gelopen en daarom minder in vandaag weer even. Morgen en de rest van de week worden weer gewoon keurig rond de 1500, dus dat komt wel goed hoor!
Maar super dat je er op let, dat drukt me weer even met mijn neus op de feiten. Haha!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 19:37

Myra lichte botten kan wel, maar dit scheelt op je hele gewicht hooguit 2 kilo. Dus hier zou ik niet op rekenen! *LOL*

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 19:38

Oké, mooi dat 't nu weer zo goed gaat! Lachen Vasthouden hè. Haha!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 19:39

Myra schreef:
Mocca schreef:

Doe je dan toch wel goed voor een ongezond dagje! Tong uitsteken

Ik zit nu sinds kort bij valtaf.nl, zie ik ook daar dat mijn BMI nu 18.61 is. Niet zo veel, en dat terwijl ik echt een buik heb etc. Is het ook mogelijk dat iemand gewoon lichte botten heeft Verward

weet niet maar ik zou als ik jouw was gewoon buikspier oefeningen doen en zo mag ik vragen hoelang je bent en hoeveel je weegt

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 19:40

Buikspieroefeningen hebben weinig nut als er echt nog een beetje spek op je buik zit. Dan zie je je spieren niet. Lachen
Maar ik zou me er niet druk om maken joh, dat komt echt wel goed!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 19:59

Nou, net de foto's van mijn priveles vanmiddag geupload, dus mochten jullie je geroepen voelen; viewtopic.php?f=10&t=739130 Haha!

Ilse schreef:
O: Fruit 'n Fiber met magere melk, plakje ontbijtkoek met Becel light, flesje Yakult light
T: -
L: Poffertjes met wat roomboter en poedersuiker Vingers aflikken
T: Magere yoghurt met een handje Fruit 'n Fiber
D: Verse groentensoep met vermicelli, balletjes en natuurlijk groente, daarbij turks brood en als toetje een bakje rode druiven.

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-07 20:01

Doei!

Zo, dat was een actief dagje!
Heb net 2,5 uur door het bos gelopen *LOL* !
Het was er echt heerlijk weer voor Ja !

Daarvoor al hardgelopen en paardgereden, dus qua beweging zit ik meer dan goed!
Qua eten ook hoor, gaat prima vandaag Lachen !

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 20:03

Ilse ik had je topic al gezien, mooi slank ben je hoor! Ja

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 20:03

Ooh heb je poffertjes op? Jammie!
Daar heb ik nou echt trek in zeg... Vingers aflikken

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 20:04

Jeumig Syl waar háál je de energie vandaan? Bloos!

Meer bewegen naast paardrijden moet ik ook wel weer gaan doen, ben er alleen nog niet uit wat, want hardlopen bv. is gewoon echt niks voor mij, heb het wel even sporadisch gedaan maar word er absoluut niet warm of koud van.
Sportschool is een optie, maar vind ik eigenlijk te prijzig, zeker naast alle kosten van mijn paard, dus wat dan? Clown