Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lindy

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 20:44

Nou ja, ik mag niet teveel afvallen nee, maar een beetje is vast niet erg.
En ik heb ook begeleiding, maar dat is zo irritant, die mensen willen je gewoon vetmesten.
Dat schiet echt niet op.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 21:50

Ik heb daarstraks lekker nasi gegeten

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 22:15

Hoeveel weeg je dan nu Lindy? EN hoe groot ben je.
En waarom denk je dat die mensen je niet meer willen laten afvallen? Zal vast niet voor niks zijn
Al ken ik je gevoel wel, want als ik hier lees valt iedereen af, maar ik nooit

Ik heb nog een klein stukje lasagna gegeten vanavond en veel sla en beetje ijs toe (hagendas hadden we nieuw, moest ik ff proeven )

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 22:25

Ik zeg liever niet wat ik weeg, mijn BMI is normaal, iets aan de lage kant, maar dat BMI klopt voor geen meter.
Ik ZIE toch dat ik te dik ben. Ik weet het echt niet meer.

En tuurlijk nag je wel lekker ijs proeven joh! Lekker toch?

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 22:30

Je ziet juist niet dat je (te) dun bent, dat is het hele probleem

Hmm... Heb me redelijk ingehouden, alleen 2 stukjes boterkoek nog gehad die ik over had van gister.
Vanavond bakbami gehad en een beetje tagliatelle, 2 koekjes en Optimelvla.

Morgen weer hardlopen

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 22:39

ik weeg 43 kilo, en ben 1.69 lang.
Het is te licht volgens voedingcentrum... maar ik ben echt niet een van de dunsten
Ik heb vandaag niks gegete
Ik had ook echt geen honger... het ging niet zo goed met mijn paardje :S nu nog steeds geen honger trouwens ik leef de hele dag al op een krentenbroodje. En ik snap maar niet hoe het komt! Hoe weinig ik ook eet... ik word niet dunner mn gewicht boeit met niet... maar ik wil zo graag een platte buik en normale benen

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 23:04

Dan moet je oefeningen doen specifiek voor je benen en buik. Het lijkt me stug dat je met 43 kg, een BMI van net iets boven de 15 (15 en lager valt onder categorie uitgemergeld) niet dun bent. Of je moet 10 jaar in die trant zijn?

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 23:13

Spetterlover, ik merk inderdaad ook verschil in sóchtend en sávonds wegen... s'morgens ben ik lichter dan sávonds

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 23:23

Dat is normaal Magic1, 's avonds heb je ook allemaal eten en vocht in je maag en darmen.
Nancy_Evita, ik zou maar als de sodemieter ophouden met zo weinig te eten, want je hebt al behoorlijk ondergewicht, en je weet niet half hoe slecht dit voor je lichaam is.

En Scarlet, ik ben écht niet te dun.
Mijn BMI is 21, en pas onder 19 is ondergewicht.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 00:26

Nancy_evita moet je trots op zijn joh dat je niks eet Harstikke slecht voor je!
Maar ik snap niet zo goed wat je nu wilt, ik bedoel je kunt zelf wel verzinnen dat 43 kilo niks is, me zusje van 11 weegt maar 5 kilo minder en die is harstikke dun? Dus ik bedoel als je strakker wilt worden moet je oefeningen doen of sporten. Maar volgens mij is een beetje aankomen ook geen overbodige luxe, want ik kan me niet voorstellen waar uberhaupt vet zou moeten zitten bij jou? Dat zou beteken dat ik zo'n 20 kilo lichter was, ik heb gerust vet, maar zoveel ook weer niet dan hou ik niks over!

Lindy je mag het ook pb-en hoor als je wilt, hoeft niet. Misschien is het voor jou anders beter om te sporten, zodat je iets strakker wordt? Ik heb geen idee, maar dan zie je er iig minder dik uit misschien, al weet ik niet of je er eigenlijk wel dik uitziet maar goed

Nouja ik ga morgen weer fietsen naar stal en 2 paarden rijden (iig dat ben ik van plan, het enige wat me kan tegenhouden is heel slecht weer, maar dat ik denk niet dat dat het wordt, en we hebben helaas geen binnenbak dus ja )

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 09:54

dat zegt dus iedereen maar ik sport ongeveer 3 uur per dag!
En serieus... ik ben echt gewoon niet dun
Maar zo lijkt het echt alsof ik me aanstel... maar serieus.. ik ben niet zo'n k*tje dat al dun is en dan nog verteld dat ze dik is. Ik heb een buik van hier tot tokio(durf ook niet in bikini te lopen )
En ik rij ook liever niet in paardrijbroek.
En dat stoppen met eten was voor een keertje... niet dat dat de normaalste zaak van de wereld was ik zou een broodje maken... maar had allesbehalve honger. Dus ja...

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 12:22

Sorry maar dan moet je toch echt foto's plaatsen want ik geloof gewoon niet dat je dik bent als je maar 43 kilo weegt en je even lang bent als ik (1.70 M )

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 13:00

Ik denk er ook over om foto's te plaatsen, maar dat durf ik eigenlijk niet.
Men spreekt wel over een vertekend zelfbeeld, maar ik kan dat zo moeilijk geloven, dat ik mezelf dikker zou zien dan ik in werkelijkheid ben.
Weet het echt niet meer, of ik echt te dik ben, of dat ik dat zelf zo voel, maar als mensen zeggen dat ik niet dik ben geloof ik dat toch niet, hoe graag ik het ook wil geloven.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 13:25

plaats maar foto's dan
Dan geeft een beter beeld voor ons denk ik (iig voor mij )

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 14:22

Hmm ik heb nog wel foto's van toen ik een rok moest showen, even zien of ik die nog heb...

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 14:33

Afbeelding

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 16:25

Lindy, ik vind je echt niet dik Ook niet te mager, gewoon mooi slank, precies goed

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 16:41

Heb je geen foto met een broek aan? En eentje van de zijkant.
Zo lijk je iig niet dik hoor, absoluut niet! Gewoon goed Niet iets om je druk over te maken vind ik
Hoe lang ben je?

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 17:16

Heel raar, ik blijf de laatste tijd aankomen terwijl het kwa eten juist heel goed gaat. Ik eet gewoon normaal en heb bijna geen vreetbuien meer. Ik heb de laatste tijd juist helemaal niet zo'n eetlust meer. Mn buik is nu dus ook best plat(als ik 1x teveel eet wordt ie meteen bol) maar toch stijgt het getal op de weegschaal en zitten mn broeken weer aansluitend ipv los

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 17:17

Hoeveel weeg je nu dan?
Nouja apart, ik heb geen idee ik heb dat ook, zal wel om dat we eigenlijk te weinig eten ofzo normaal

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 17:20

Ik was/ben vandaag niet zo lekker.
Verkouden nog steeds, veel hoesten, duizelig..
Heb dus ook niet heel veel gegeten, ontbeten/geluncht (was pas 12 uur uit bed ofzo) met 2 witte broodjes met pindakaas. Tussendoor een pakje sultana en 2 zespri's en ga zo eten. Allemaal gekookte/gebakken groente met rijst, hoop dat dat me wel smaakt want dat vind ik normaal echt lekker
En waarschijnlijk nog iets van quorn erbij ofzo.

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 17:22

Ik weeg nu 57, eergister was het nog 56
Te weinig mmm lijkt me ook sterk. zo heel weinig eet ik niet altijd nog meer als mn zus bv. Zij ontbijt niet eens, eet misschien 2 maaltijden(tjes) en zo een zak snoep en zij blijft wel dun. Ik snap het niet en ik haat het.
Hoeveel ben jij al afgevallen Jamy?

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 17:24

Ben je veel gaan sporten Poison?

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 17:25

Wat is quorn?
Beterschap!

Ik heb vandaag gegeten:
O: magere yoghurt met muesli en een nectarine.
L: (was al 2 uur later vandaar geen tussendoortje ) 2 volkorenbolletje, 1 met appelstroop, 1 met kipfilet en boter.
T: plakje ontbijtkoek met boter, en net nog een pruim en abrikoos op (zijn toch niet zo groot dus kon wel vond ik ).

Poison:
Ja maar dat als je tijdens het afvalle heel weinnig eet en nu meer gaat eten dat je aankomt zeg maar.. Ik was 2,7 kilo afgevallen, maar nu is er alweer een kilo bij En zo is het elke keer, ik val gewoon NIKS af, en daar kan ik echt super gefrustreerd om worden, klinkt mischien stom maar dan lees ik bv berichten van Mazzel-meid, en ik eet echt niet veel meer dan haar of vetter ofzo imo en zij is al meer dan 10 kilo kwijt, bij mij hoeven het er echt niet zoveel te zijn, met 5 ben ik al superblij maar ja zit er niet in

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 17:27

Vegetarisch gehakt