Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zonder dat bij hoofdkantoor opvalt dat ze gestopt zijn. Was al bij ophalen aan hun gemopper te merken dat ze het onzin vonden
Ben vergeten een foto te maken maar zal ik de volgende keer even doen.

PSvanLot schreef:Hier voor het eerst ook teleurstellend.
Bij een kleine Spar geweest. 4,99 voor een waarde van 14,99. Daar komt helaas nog niet bijna aan als ik de spullen over de datum weg haal.
2 bakken huzarensalade á 2,89
Haring met een datum van gisteren á 2,89
Appelflap á 0,90
vleeswaren met datum van gister á 1,98
Rijstepap á 0,90.
Wat moet ik hier nu mee? Aangeven bij TGT of zo maar laten?
troi schreef:Wat een leuke app!
Ik heb hem net geinstalleerd en plekken rond mijn werk geselecteerd. Bij al die plekken staat nu dat het uitverkocht is of dat ik niks te redden is. Betekent dat er morgen niks zal zijn of wordt het kort van te voren aangekondigd?
Bedankt!
Maar voor vanavond maar wel gelijk 1 bon gekocht voor FoodExplore en mijn zus ook eentje dus kunnen we vanavond even kijken
Heb daar al een keer gegeten en voor een all you can eat was dat echt heel lekker
Mn moeder gelijk maar geappt dat ik voor morgen eten regel, hopelijk is het ook genoeg dan haha.
Maar voor ik al te enthousiast word mezelf ingehouden en niet voor allebei al een bon gekocht vandaag Debbie schreef:Ik ben echt heel benieuwd hoe het bij zo’n all you can restaurant verloopt! Is het een buffet restaurant?
Lijkt me fantastisch
geen eigen keuze hier...