Witlof met ham en kaas uit de oven. En gister alleen maar brood, met ham en paprika en kaas en paprika. Maandag het restant van de pasta... Morgen sla, aardappelen en een schnitzel, datzelfde gaat het vrijdag ook wel worden denk ik zo.
Rundervink, gekookte aardappel en bloemkool met n sausje
Jet
Geplaatst: 08-11-14 19:27
Spruitjes met uitgebakken spekjes, röstirondjes en een gyroslapje. En een toetje dit keer: chocolade-vanilleslagroomijs.
Morgen vervang ik de spruitjes voor spercieboontjes, lekker dat Deen ze los te koop had, dan heb ik eens niet teveel in mijn eentje. Soms mis ik de gewone groenteboer hier wel hoor! En dan met gehakt i.p.v. het gyroslapje.
Kaatje
Geplaatst: 09-11-14 20:47
Gekookte spercieboontjes met een gebakken uitje erdoor , toscaanse aardappelpartjes en een boerenbraadworst.
Bij mij is het toch weer anders geworden: rode kool uit glas, eigen gemaakte appelmoes, gekookte aardappelen en een gehaktbal die ik lekker gekruid had. Heb nu nog twee gehaktballen en een halve pot rode kool, nog een goudreinet, en de slaboontjes die ik zou eten, morgen maar zien wat het wordt. Genoeg aardappel over om te bakken, dus dat is ook lekker.
Vanmiddag aardappelen, andijvie en een stukje rundvlees gehad. Maar op de een of andere manier smaakte het voor geen meter. Voor het avondeten dus maar een rijstsalade gemaakt, en die smaakte wel