Zou best een keertje in Arnhem sushi willen eten met andere bokkers, maar een workshop van 2 uur voor 50 euro is niet echt aan mij besteed. Kan prima zelf sushi maken, en voor dat geld ga ik liever bij de Hanos een paar schaaltjes met voor-de-nigiri-gesneden plakjes aal halen, en een grote (hele grote) Japanse zoete omelet maken.
off-topic, maar heb gisteren bij Japans gezin Japanse hot pot gegeten. Was vergeten hoe lekker dat is! En dan aan het eind wordt de schaal met broth gevuld met Japanse rijst (wordt een pap-achtige substantie). *zwijmel* Helaas zat ik tegen die tijd al zo vol dat er weinig meer bij kon.
Ik ben ook nog nooit in Houten geweest, terwijl dat net zo ver is voor mij als Utrecht.
Ga meestal naar Goya, sushi vind ik daar echt lekker en de bediening... wat mij opvalt, is dat de bediening gewoon prima is als je met zijn tweeen bent. Ben je met meer, dan is het een ander verhaal
Ben 1x bij Sumo geweest, in Scheveningen. Vond het lekker, maar niet heel bijzonder of uitzonderlijk goed, gewoon prima. Wel vond ik de sushi echt te groot. Ik kreeg ze met moeite in mijn mond en zat nogal onelegant te kauwen
Darah3
Geplaatst: 13-11-13 11:05
Corelli schreef:
Ik ga vrijdag naar Sumo in Breda, is dat wat? Ik verwacht iets middelmatigs omdat het Sumo is, maar weet niet of dat terecht is haha
Sumo vind ik persoonlijk middelmatig inderdaad, vaak grote rollen. Die niet in één keer in je mond passen
Haha ik had de post van Anc over het hoofd gezien, maar inderdaad heel charmant om zo'n rol naar binnen te werken Ik was bij Hilversum en Breda geweest.
Ik ben ook wel eens bij Sumo Scheveningen geweest en dat was gewoon prima, maar niet bijzonder. Dit was echter wel nog aan het begin van mijn "sushileven" dus ik ben bang dat ik nu heel verwend ben en Sumo niet meer kan waarderen
Sabine
Geplaatst: 13-11-13 11:48
Haha ik vind Sumo Hilversum juist erg goed Maar ben dan ook nog niet zo'n héle ervaren sushi-eter. Iemand bekend in Utrecht? Misschien is daar wel een leuk sushirestaurant waar we kunnen meeten, eventueel met workshop?
Qube schijnt goed te zijn, maar ik weet niet hoe die in Utrecht is...
Yv_
Geplaatst: 13-11-13 11:53
Ik vind Sumo Scheveningen echt een heerlijke vreetschuur . Maar idd, die stukken, zo groot! Binnenrotte in Rotterdam is gewoon goed te noemen, daar is het echt goed vertoeven. Keuze uit Sumo of Shabu is voor mij snel gemaakt. Heb toevallig de laatste 2x bij Shabu goed gegeten, maar als ik de keus heb rij ik liever ergens anders heen omdat ik er echt al een paar keer écht slecht heb gegeten . Ook omdat de kaart van Shabu gewoon te weinig sushi's heeft in verhouding met de andere gerechten. Ik kom daar voor mn vis, niet voor hapjes .
Goya vond ik het fijn dat je maar 3 gerechtjes per beurt mocht en dat je niet aan een tijd zat gebonden, maar overdreven bijzonder ook niet. Ja, fijn dat je voor een kleine meerprijs ook lekker aan de luxere gerechten zoals sashimi enzo kon komen zonder die achteraf extra te moeten betalen. Top uitvinden!
Sumo Breda schijnt goed te zijn als ik mn vriendinnen erover heb gehoord...Zelf nog niet geweest.
Ik denk dat ik morgen weer sushi ga maken voor mezelf. Ik heb er gewoon zin in het liefst nu maar voor ik de rijst nu klaar heb ben ik wel weer even verder.
Ik vind Sumo Scheveningen echt prima. Maar wij woonden dan ook om de hoek, dus konden op gunstige dagen gaan.
Net erg lekkere sushi gegeten. Gemixt bord met 20 stuks, voor €6.33!
Yv_
Geplaatst: 13-11-13 20:36
Zo, effe offtopic Gabyfedde, maar ik ben me een partij jaloers op je nieuwe wooplaats Heb echt onwijs zitten smullen bij de Fish Market in Durban, die zit ook in Kaapstad geloof ik toch? Daar er nauwelijks tijd voor gehad, bijna elke dag de braai aangehad