ik kook halve spruitjes in boullion dan bak ik voorgekookte krieltjes en een uitje erdoor dan doe ik daar in blokjes gesneden vega rookworst bij en daarna de spruiten en een handje cashewnoten, dat breng ik op smaak met wat kerrie, cayennepeper & zeezout, Smullen !!
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 07-03-24 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Siggislief
Geplaatst: 08-12-11 21:37
Aardappelen, verbrand vlees waar ik maar 1 hap van gehad heb... En een of ander mengsel met tomaatjes, chinesekool suiker, zout en weet ik veel wat..
Ik mag voortaan het vlees gaan braden van mn Oma.. Ze zegt altijd dat het NIET verbrand is en dat het zo hoort.
Maar zag duidelijk dat het vlees zwart was, en de Jus die we der bij hadden smaakte ook verbrand.. Heb alleen de aardappelen met andere dingen der door heen weg gekregen en het mengsel met de tomaatjes.
Vanavond uiteten en daarna naar de film. Ik denk dat ik voor zalm met wittewijnsaus ga. Wittewijnsaus nog nooit gehad, kan iemand mij vertellen of dit erg naar wijn smaakt...ik houd namelijk niet van wijn om zo te drinken