.Heb helemaal trek gekregen!!!!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Heb nu maar gauw een andere soort cakemix gekocht bij de supermarkt, hopelijk gaat dat wel goed. Liezel1 schreef:In de toko dus ook nergens marsepein te vinden, aargghjjj....
Ik wil vanavond een versierde cake maken, daarom had ik geen tijd om online te bestellen.
die hebben ze wel.
.
. Heb nu "boerencakemix" van Koopmans, en deze gaat tot nu toe perfect! Ik ben dus weer helemaal blij
. Alleen moet ik de taart vanavond om 20.00 uur geven bij een verjaardag, dus dat wordt opschieten
.
, ze zijn niet helemaal zoals ik had gewild maar het kan er mee door, ze

die zijn echt leuk
malih schreef:oooooooooooooh wauw, wat mega vet mandie zijn echt leuk
( tenminste als ze goed uit de vormpjes komen
)

Kobus17 schreef:malih schreef:oooooooooooooh wauw, wat mega vet mandie zijn echt leuk
En o zo makkelijk te maken( tenminste als ze goed uit de vormpjes komen
)
die web shop verstuurd niks tussen 14 en 18 juli...moet dus wachten
en ook nog met wat bloem bestoven, maar op 1 of andere manier wilde het gewoon niet. Vandaar dat de grote ook een beetje plat is geworden
, die had ik misschien wel met wat marsepein op kunnen vullen, maar dat zou wel een behoorlijke dot zijn geworden, en dat ze een beetje gebobbeld zijn is omdat ik ze ongeveer 6x verplaatst heb
van een bordje naar een andere plaat, toen weer terug naar het bord, en dat nog 4x gedaan te hebben, bedacht ik me ineens dat ze op een glas plaat ook wel leuk stonden
malih schreef:zit me beetje lekker te maken jijdie web shop verstuurd niks tussen 14 en 18 juli...moet dus wachten
![]()

heb t weekend een bbq en wil hem mee nemen
malih schreef:oooooooooooooh wauw, wat mega vet mandie zijn echt leuk
![]()
@rinske...om te weten of je cake gaar is, kun je aan het eind van het bakken een sate stukje er in prikken, als je hem er uit haald mag er geen beslag aan zitten. zo wel, dat is hij nog niet gaar( en dus nog langer in de oven )
. Ik zat daarnet te denken, volgens mij heb ik ooit eerder "fijne" cakemix gebruikt, en die was ook mislukt. Had ik daar maar eerder aan gedacht toestraks. Maar goed, de 1e staat nu af te koelen
. malih schreef:zit me beetje lekker te maken jijdie web shop verstuurd niks tussen 14 en 18 juli...moet dus wachten
![]()
Had ik nou maar vorige week wel op verzenden gedrukt, ipv zo te twijfelen over de te bestellen kleuren dat ik het toch maar niet deed.
Heb gister nog snel voor de vakantie even wat spulletjes in huis kunnen halen 

Paula schreef:malih schreef:zit me beetje lekker te maken jijdie web shop verstuurd niks tussen 14 en 18 juli...moet dus wachten
![]()
Had ik nou maar vorige week wel op verzenden gedrukt, ipv zo te twijfelen over de te bestellen kleuren dat ik het toch maar niet deed.
Dat lieveheersbeestje is ontzettend leuk bedacht! Maar smaakt zo'n hoofd nou lekker? Omdat dat één en al marsepein is?
is inderdaad ook erg leuk om kado te geven zeg