Heb helemaal trek gekregen!!!!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:In de toko dus ook nergens marsepein te vinden, aargghjjj....
Ik wil vanavond een versierde cake maken, daarom had ik geen tijd om online te bestellen.
malih schreef:oooooooooooooh wauw, wat mega vet mandie zijn echt leuk
Kobus17 schreef:malih schreef:oooooooooooooh wauw, wat mega vet mandie zijn echt leuk
En o zo makkelijk te maken( tenminste als ze goed uit de vormpjes komen
)
malih schreef:zit me beetje lekker te maken jijdie web shop verstuurd niks tussen 14 en 18 juli...moet dus wachten
![]()
malih schreef:oooooooooooooh wauw, wat mega vet mandie zijn echt leuk
![]()
@rinske...om te weten of je cake gaar is, kun je aan het eind van het bakken een sate stukje er in prikken, als je hem er uit haald mag er geen beslag aan zitten. zo wel, dat is hij nog niet gaar( en dus nog langer in de oven )
malih schreef:zit me beetje lekker te maken jijdie web shop verstuurd niks tussen 14 en 18 juli...moet dus wachten
![]()
Paula schreef:malih schreef:zit me beetje lekker te maken jijdie web shop verstuurd niks tussen 14 en 18 juli...moet dus wachten
![]()
Had ik nou maar vorige week wel op verzenden gedrukt, ipv zo te twijfelen over de te bestellen kleuren dat ik het toch maar niet deed.
Dat lieveheersbeestje is ontzettend leuk bedacht! Maar smaakt zo'n hoofd nou lekker? Omdat dat één en al marsepein is?