Wendy15 schreef:MogguhPatriesja schreef:Nou eeeeeh ik ben van Cup D naar cup B gegaan
En ik sport al sinds november vorig jaar erbij, in het begin 4/5 keer in de week 1,5 uur lang.
Nu vaak 2 of 3 keer in de week. Daardoor is mijn vel niet echt gaan hangen. op mijn buik en mijn bovenbenen heb ik wel vel over, maar dat wil ik weg proberen te trainen voor zover als possible... Ga echt niet zoveel geld uit geven aan plastisch chirurgie..... En wordt er ook niet altijd mooier op. Maar doordat ik dus gelijk met afvallen ben begonnen met fanatiek sporten is het een meevaller.... Baal wel van mn borsten maar ja... liever 67 kilo met cup B dan 115 kilo met D
Ik heb vooral bij m'n buik en armen dat m'n vel wat losser is. En dus idd m'n borstenHad al niet veel (B) maar nu ist maar een A'tje
En ze zijn ook niet zo stevig meer zeg maar en daar baal ik zoooo van. Doe nu weer 2 keer in de week hardlopen. Start to run met een vriendin, dat moet eigenlijk 3 keer in de week, maar we zien elkaar alleen in het weekend dus gaan op vrijdag en zondag. Hier in Voorthuizen heb ik de discipline niet echt om alleen te gaan
Dus zat te denken om gewoon thuis pilatus te gaan doen ofzo. Je hebt van die filmpjes van Winsor Pilatus ofzo, wordt je daar nou echt wat strakker van? Achja, leniger zowiezo dus is misschien ook wel handig, hahaha
Zo weer naar school, eerste dagje. Heulemaal geen zin![]()
Ja bij mijn armen heb ik het een beetje, das wel wat strakker geworden door sporten. mijn buik wordt ook al minder. Mijn borsten zijn idd niet stevig, baal ik ook van. Maar hoor zoveel verhalen over fout lopende borstoperaties