kipnuggets met BBQ-saus
frietjes met die lekkere frietsaus.
ik ga niet zo heel vaak meer maar als ik ga neem ik het er ook echt van

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mickey1989 schreef:I'm lovin' it...
Sven002 schreef:Lusitana schreef:Overigens is de enige gezonde drank die ze verkopen WATER. Frisdrank is troep, maar het maakt niet uit waar je dat koopt.
Men heeft helemaal zelf in de hand om een verantwoord dieet te volgen en daar hebben restaurants of fastfoodketens eigenlijk niks mee te maken. Je maakt de keuze om daar te eten. Als het je niet bevalt, doe het dan niet weer.
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor, daar kies je toch voor! Wanneer je naar een snackbar gaat verwachten mensen veel minder vaak dat er salades zijn etc.
Hmm alleen water, daar ben ik het niet zo mee eens. We hebben ook melk, jus orange (echt met vruchtvlees etc), multivructen en appelsap (die ook echt naar appel smaakt)..
Tanja schreef:Vette patat heb ik bij de mac nou echt nog nooit gehad, dat moet een hele slechte mac zijn geweest.
romatjuh schreef:Tanja schreef:Vette patat heb ik bij de mac nou echt nog nooit gehad, dat moet een hele slechte mac zijn geweest.
Ik ook niet. Je zou bijna gaan denken dat t toch wel gezond is haha.. Was t maar waar..
Sunrise_ schreef:Ik krijg honger van dit topic..