heb brugse zot dubbel gehaald (die heb ik al vaker gehad), kasteel trippel en jopen 4 granen bok bier. de laatste 2 zijn nieuw voor mij, ben benieuwd! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb brugse zot dubbel gehaald (die heb ik al vaker gehad), kasteel trippel en jopen 4 granen bok bier. de laatste 2 zijn nieuw voor mij, ben benieuwd! 

Hopelijk kunnen we snel weer bij ze langs.
Je biertje ziet er goed uit! Wel een zware, of valt het mee?

Berdien schreef:Graag gedaan!Hopelijk kunnen we snel weer bij ze langs.
Dit was de laatste keer, in... september? Een van de laatste mooie dagen van het najaar.
[ [url=m/tTvJp9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wel maar eentje vanavond.

Macyy schreef:@berdien ik heb je post even opgeslagen! Leuk voor een weekendje GroningenJe biertje ziet er goed uit! Wel een zware, of valt het mee?
In Zwolle zitten ook leuke kroegen, mis het echt om op het terras lekker een biertje te kunnen doen.
@pradadaan proost! Leuk glas heb je, van die brouwer had je meer biertjes in huis, toch? Of haal ik je door de war met iemand anders? Ik ben ook geen fan van alcohol vrij, mist toch nét iets. Al moet ik zeggen dat wij ooit een sport zot, alcoholvrije brugse zot hebben gehad en die was goed te drinken
Voor vanavond is dit de eerste
[ [url=m/jZGJqp.jpg]Afbeelding[/url] ]
idinn schreef:Allemaal lekkere biertjes![]()
Hier een schrale avond met een halve liter blik Grolsch. M'n vriend wilde na boodschappen langs de Mitra. Maar het was echt kansloos in de supermarkt, niemand die een beetje moeite deed afstand te houden. Dus die kwam super chagerijnig thuis met de mededeling: het was k*t, we hebben dus gewoon k*t bier en ik ga wandelen
Proost!