Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorien66 schreef:lianne304 schreef:Hij smaakt goed maar volgens mij is er wel wat verkeerd gegaan
[ [url=m/TFwDuM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lijkt op de mijne... hoe lang heb jij laten rijzen?
Dorien66 schreef:olga schreef:[ [url=m/h0kqV3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn no knead is heel goed gelukt en smaakt heerlijk. Helaas ook al weer op.
Deze ziet eruit zoals ik had gehoopt dat de mijne eruit zou zien.
Welk recept gebruik jij?
LieveLoes schreef:Wat is het nut van het insnijden?
Marlou91 schreef:Wat een leuk topic is dit! Weer helemaal geïnspireerd heb ik gisteren ook weer een broodje in de oven geschoven. Mijn broodbakmachine laten kneden en de eerste rijs en daarna voor de tweede rijs en het bakken een pan gebruikt. Was goed gelukt!
Heeft er toevallig iemand een goed recept voor een Notenbrood? Ik haalde dat voorheen altijd bij de bakker maar nu we verhuisd zijn is dat helaas wat ver weg. Zou fantastisch zijn als ik zoiets zelf kan maken voor in het weekend
olga schreef:Tnx. Dan ga ik deze ook eens proberen.Dorien66 schreef:Deze ziet eruit zoals ik had gehoopt dat de mijne eruit zou zien.
Welk recept gebruik jij?
Ik had het recept van Laura's bakery gebruikt.
https://www.laurasbakery.nl/no-knead-br ... er-kneden/
XxLiEsJuHhxX schreef:Hmmm uiteindelijk is het hier vriendjes wil is wet geworden kwa manier van bakken, ik heb een hard hoofd in hoe goed het is geworden![]()
Hij is net uit de oven gekomen. Ee joekel van 1kg meel, vriendlief heeft meteen al onze gist er doorheen gejaagt door 4 zakjes erin te gooien.
Voor het bakken
[ [url=m/5cUnBx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net uit de oven
[ [url=m/JmMEA4.jpg]Afbeelding[/url] ]
pmarena schreef:Dat lijkt wel een soort plutonium stokbrood
Nou na lang wikken en wegen wilde ik de langwerpige gietijzeren braadpan van die Ikea bestellen....is de eerstvolgende levertijd bijna over een maand terwijl hij gewoon op voorraad is. Dat vind ik wel lang hoor