Volgende week zaterdag is Equiday...en dan kom ik dus weer langs deze mac...dat wordt weer halen op de terugweg.
Anoniem
Geplaatst: 05-10-18 18:15
Bellatrix schreef:
Volgende week zaterdag is Equiday...en dan kom ik dus weer langs deze mac...dat wordt weer halen op de terugweg.
Hahaha boefje Ik dacht serieus dat ik erg was, maar ik voel me al een stukje beter nu ik zie dat ik niet de enige ben die zo vaak gaat
Toen ik nog bij de mac werkte, zag ik mensen die er echt elke week of soms zelfs 2 keer in de week kwamen, en echt voor over een jaar he. Bizar vond ik dat. Mja, ik heb er ook 3,5 jaar gewerkt, en 3,5 jaar 3 keer in de week gegeten Nou werkt mijn lijf zo dat ik geen vet op sla, dus toen ik stopte en weer normaal thuis at kwam ik 4 kilo aan omdat ik toen weer normale dingen ging eten zoals aardappels en rijst. Dat blijft blijkbaar beter hangen bij mij
Er zijn echt heel veel mensen die meerdere keren per week komen. Zelfs een meneer die iedere dag komt voor een koffie en een hamburgertje, hij leest bij ons dan ook altijd even de krant En iedere vrijdag en zaterdag nacht zie je de zelfde jongeren die iedere week uitgaan
Hier hebben we ook heel veel vaste gasten. Zo erg zelfs dat als je buiten werktijd iemand tegen komt en denk hé! Dat is meneer koffie met twee suiker. Of mevrouw qp menu cola frietsaus.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 05-10-18 22:04
xLiez schreef:
Bellatrix schreef:
Mijn zusje en ik hebben ook al een mac afspraak gemaakt voor volgende week na Equi Day haha
De nieuwe burgers bij de mc volgende week worden een kaasplankje of iets. Vriendin van mij werkt er nog en ik heb der ook altijd gewerkt Maar het was in ieder geval ook een Mc Brie de rest wist ze even niet zo snel haha