Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Daar gaat mijn dieet
gelukkig ben ik op vakantie.
Rena100 schreef:Ik heb trouwens deze laatst gehad...oh my, wat zijn die goddelijk zeg! Zijn echt van die rondjes die perfect in je mond passen (staat zo op de verpakking en is ook echt zo haha.
Foto even in link ivm grootte
http://www.wijtestenhet.nl/wp-content/u ... late-1.jpg
Sokje_6 schreef:Ik zag hier biltong en droë wors voorbijkomen, dat is allebei te koop bij de Jumbo. Te vinden bij de voorverpakte worsten![]()
Valt me niet tegen, mooie kwaliteit. Dus wie het wil proberen..

Kinke schreef:Die 'hands of my…' chocola kan mij ook niet bekoren helaas. Zag gisteren nog bij een Appie XL een choco gevuld met mint reep van Lindt…kostte iets van 2,50 voor 150 gram!! Die heb ik dus maar laten liggen.
Mischa schreef:Ik zag laatst Magnum chocoladerepen liggen bij de AH. Ik ga vanavond proeven! Ik hoop echt dat het hetzelfde smaakt als de chocolade die om de daadwerkelijke magnumijs zit, want dat is het enige wat ik er lekker aan vind![]()
Ik kan trouwens niet wachten op de pepernotentijd! Ik heb al weken zin in chocolade pepernoten, en die aparte van Bolletje, met witte chocola en cacaopoeder eroverheen
Shanna schreef:Mischa schreef:Ik zag laatst Magnum chocoladerepen liggen bij de AH. Ik ga vanavond proeven! Ik hoop echt dat het hetzelfde smaakt als de chocolade die om de daadwerkelijke magnumijs zit, want dat is het enige wat ik er lekker aan vind![]()
Ik kan trouwens niet wachten op de pepernotentijd! Ik heb al weken zin in chocolade pepernoten, en die aparte van Bolletje, met witte chocola en cacaopoeder eroverheen
En hoe was de magnumchocolade? Is ook het enige wat ik lekker vind aan dat ijs, zovaak als dat ik het witte ijs wel niet heb weggespoeld omdat het me echt teveel is..
_kimm schreef:Ik ben momenteel aan het testen of ik tegen lactose (melksuiker) kan maar vind het nogal lastig om iets lekker te vinden wat ik mag hebben. hebben jullie misschien nog tips?
, puur met zeezout en amandel, etc.) Ik mag zelf ook geen lactose hebben, dus dan valt er helaas al veel af.