Verder gaat het hier echt super! Ik heb eigenlijk geen honger, ben ik 2 weken tijd 2.8 kg afgevallen en vind wat ik nu lunch veeeel lekkerder dan die saaie crackers met kaas die ik iedere dag at hiervoor.
En doordat ik echt geniet van mijn lunch heb ik ook eigenlijk smiddags geen behoefte aan wat lekkers ‘om de crackers mee weg te spoelen’. Echt win-win!
Hier wat voorbeeldjes van wat ik zoal geluncht heb de laatste tijd, want ik vind het ook nog eens leuk om het op de foto te zetten

Salade van avocado en garnalen

Runderrookvlees met ei en een dotje mayo (dit keer 2 maar dat paste niet op mijn bord

Slawrap met zalm, roomkaas en avocado (totaal 100 gr zalm, ongeveer 50 gr roomkaas en 1 avocado)

En last but not least een salade van restjes slablaadjes, komkommer, cherry tomaatjes en een bolletje mozzarella, met mayo en balsamico azijn als dressing

Verder het Slawrap idee savonds ook een keer gebruikt ipv taco's. Met kip, ui, champignons en paprika vulling met een lepeltje crème fraiche en wat strooikaas

Al met al geniet ik weer van eten ipv dat het een vijand is, voel ik me beter, val ik af en ziet mijn huid er veel beter en rustiger uit!
Vandaag staat er komkommer met filet americain en mayo op het menu en vandeweek ga ik eens proberen rookkaascrackers te maken.
Wat is daar allemaal lekker op?
Hoe is het verder met jullie?