Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Espoir_ schreef:Mag ik mij hier ook melden? Ben van de zomer erg ziek geweest, best wat afgevallen en sindsdien mijn eten omgegooid. Ik was erg suiker verslaafd en als ik uur niks at begon ik te trillen. Was het zo beu, dat die ziekte een mooie aanleiding was te veranderen.
IK probeer geraffineerde suikers te vermijden en verder genoeg tussendoor te eten zodat ik 's avonds niet ga snaaien. Helaas kan ik niet tegen melk, ook de andere varianten van alpro soya etc geprobeerd maar daar gaan mijn darmen ook van op teelt. Door de ziekte is het erger geworden helaas.
Verder drink ik de hele dag thee en soms een glas verse appelsap.
Zie veel mooie lijstjes voorbij komen hier! Veel van jullie eten havermout zie ik als ontbijt, super lekker ( met melk dan..)
Mijn lijstje vandaag
O: smoothie gemaakt met een appel, 2 mandarijnen, handje frambozen, scheut magere yoghurt en suikervrije muesli. Een scheut yoghurt gaat goed en wil ik door de smoothie doen zodat het meer vult en ik langer vol blijf.
T: 2 mandarijnen en 1 chococakeje (traktatie)
L: 2 suikervrije speltbammen met 30+ kaas
T: 2 rijstwafels met suikervrije pindakaas van de natuurwinkel; heerlijk! + 4 maria biscuitjes
A: Verse snijbonen, wat krieltjes en een hamburger.
T: 4 blokjes chocola. Mijn vriend is van baan verwisseld en heeft heel veel chocola gekregen. Als het open is kan ik er gewoon echt niet afblijven. Gelukkig is het bijna op!
Fruitsuikers eet ik dus wel gewoon, het gaat puur om geraffineerde variant. Dan doel ik voornamelijk op chocola etc. Daar kan ik me eigen echt dik van eten, zo lekker vind ik dat.
Overigens wil ik ook geen zoetstoffen binnen krijgen, daar ben ik geen fan van.
Sonja_vR schreef:Even nog een vraagje over de whey perfection... Hoe is de smaak? Is ie erg zoet of valt het mee?
Sonja_vR schreef:Even nog een vraagje over de whey perfection... Hoe is de smaak? Is ie erg zoet of valt het mee?
Anoniem schreef:Anoniem schreef:Planning:
O: havermout met peer, water en scheutje kokosmelk
T: oberlanderboterham met hummus
L: 6 roggecrackers met hummus en komkommer
T: appel
A: 2 dubbele oberlanderboterhammen met pindakaas, 1/3 zak tortilla chips
B: 26 km fietsen, 45 min paardrijden