Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt
blackstar
Geplaatst: 17-06-13 11:12
Weer een wekmenu samengesteld:
Ma: Lamskotelet, gebakken aardappeltjes en salade Di: Maaltijdsalade (ivm werk kan ik niet thuis eten en koken) Wo: Rundvlees, snijbonen en aardappel Do: Kabeljauwfilet, wortels en aardappel Vr: - (bruiloft, geen idee wat we gaan eten hoe of wat) Za: Kipkluifjes met frietjes Zo: Gehakt en andijviestampot
Rytir
Geplaatst: 18-06-13 09:36
Deze week is het menu: Maandag: kippendijen saté met noten nasi en een gepocheerd eitje, Dinsdag: bbq, Woensdag: denk ik sushi afhalen, Donderdag: salade nicoise, Vrijdag: chilli con carne, Zaterdag: uit eten: argentijns, Zondag: bij een vriendinnetje.
Mijn weekmenu voor deze week: Ma: bami Di: witte bonen in tomatensaus, aardappelen en een gehaktbal Wo: broodjes bij een lezing Do: pannenkoeken Vr: sperzieboontjes, gekookte aardappelen en een kipsaucijs Za: roerbakgroente Zo: geen idee nog
Weekmenu vanaf maandag: Stokbroodje beenham met sla en saus Noodles met hamlapjes woksaus en groenten Aardappelpartjes met sateschnitzel en witte bonen in tomatensaus Risotto met verse spinazie, slagroom en parmezaanse kaas
Zaterdag: Patatje bij concert Zondag: Krieltjes, sla, zalm Maandag: Farfalle met tonijn-citroensaus Dinsdag: Ovenschotel met aubergine Woensdag: Hartige taart Donderdag: Kipcurry Vrijdag: Tagliatelle met spinazie a la crème en spekjes
blackstar
Geplaatst: 23-06-13 14:35
Ons weekmenu vanaf maandag
Ma: gehakt snijbonen aardappel Di: chinese omelet met gember/tomatensaus Wo: vriendlief macaroni, ik maaltijdsalade Do: preischotel Vr: macaroni Za: makkelijks halen Zo: hutspot met speklapje
Weekmenu van deze week Gisteren: aubergine lasagne (Amber albarda) Vandaag: Vispannetje (Amber Albarda) Avocado, garnalen en rijst Rodelinzenpotje (Amber Albarda) Brocolli met zoete aardappel uit de oven
Vr: uit eten Za: Pittige broccoli pasta Zo: Soep + broodjes Ma: Preistoofpot met kip (Recept van 24 kitchen) Di: Wrap it fijngehakt (Recept van 24 kitchen) Wo: Ovenschotel met aubergine Do: Krieltjes, vissticks, sperziebonen Vr: Aardappels, bieten met gebakken uien en speklappen
Destino
Geplaatst: 27-06-13 15:26
Vrijdag: Friet Zaterdag: Beef shanghai (Vriendliefs kookdag, die kan tot nu toe alleen nog maar wereldgerechten maken ) Zondag: - Gourmetten bij vrienden Maandag: Goed gevulde salade met krieltjes Dinsdag: Babipangang met rijst Woensdag:Aardappels, spinazie, rundervink Donderdag: Spitskool gewokt in curry/kookroom met noodles en pistachenootjes Vrijdag: Uit eten
merel_gomez
Geplaatst: 29-06-13 10:20
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Davinia_
Geplaatst: 03-07-13 13:00
Maandag: Krieltjes, salade, cordon blue Dinsdag: Lasagne met courgette en zalm Woensdag: Rijst met kipfilet, sperziebonen, ui en zalm Donderdag: Pasta Vrijdag: Vriendje gaat uit eten met zijn vader en naar een concert en ik ga eten met een groepje vriendinnen Zaterdag: Verjaardag van schoonvader inclusief eten Zondag: Etentje bij schoonmoeder, want haar neef komt uit Australië, dus wordt er een familie etentje georganiseerd
Vrijdag: Uit eten Zaterdag: BBQ in Scheveningen (bedrijfsuitje vriendlief) Zondag: Broodjes kruidenkaas/mozzarella/tomaat/ui Maandag: Aardappelen, witte bonen in tomaten saus, schnitzel Dinsdag: Salade met aardappelpuree en runderreepjes Woensdag: Pasta Donderdag: Friet Vrijdag: BBQ op mijn werk
Noeps
Geplaatst: 05-07-13 11:27
Vrijdag Risotto verde met doperwten en spinazie: Parmezaanse kaas, doperwten+spinazie(diepvr)
Mijn weekmenu voor deze week: Gevulde aubergine met bulgur, tomaat en feta Tomatenbulgur Rode linzenpannetje (is voor twee dagen) Zelfgemaakte pizza met olijventapenade, courgette en mozzarella Marokkaanse couscous
Vandaag: stokbroodje warme beenham De rest van de week: Zelfgemaakte pizza Aardappeltjes met vlees en groenten Bbq Rijst met kip en saus En pasta. Weet nog niet wat precies.
merel_gomez
Geplaatst: 08-07-13 14:55
.
Zaterdag: Turkse pizza met sla, komkommer en paprika Zondag: BBQ Maandag: Lasagne Dinsdag: filetlapjes met krieltjes en worteltjes Woensdag: Boerenschnitzel met gekookte aardappels en spinazie Donderdag: kip-cordonbleu met krieltjes en boontjes Vrijdag: Kiprollade met frietjes en sla.
Weekmenu vanaf afgelopen zaterdag: Zaterdag: Ovenaardappeltjes met rode kool en zalm Zondag: Zelfgemaakte tomaten-groentesoep met stokbroodjes Maandag: Stamppot ijsbergsla met tomaat en spekjes Dinsdag: Wraps met zalm, krieltjes, komkommer en sla Woensdag: Pasta met tomaten-groentesaus Donderdag: Vriendje restje pasta, ik ? Vrijdag: Pilav