Maris schreef:Ik zat ook even te kijken op de site van de zuidmolen. 5 kg speltmeel is daar 8,68 , dus zonder toevoegingen en volkoren.
Juist, dat dacht ik ook
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

dit gaat heel moeizaam. we zijn inmiddels bijna 4 jaar verder en ik heb hem geleerd garnalen en peren te eten. verder ben ik nog niet gekomen
als ik zeg dat hij moet proeven, doet hij het echt niet en ga ik doordrammen dan heb ik ruzie. Kan helaas ook niet zomaar iets klaarmaken zonder te zeggen wat het is want als het er anders uit ziet is het weer: "wat is dit??"
dan wil hij het nog weleens proberen.
Magiccc schreef:ja ik denk ook dat dat het probleem is. veel dingen die hij niet lust, eet zijn moeder ook niet graag. Hij is echt opgevoed als een mietje wat eten betreft. Ik heb al geprobeerd om hem op het "leer het maar eten" bootcamp te zettendit gaat heel moeizaam. we zijn inmiddels bijna 4 jaar verder en ik heb hem geleerd garnalen en peren te eten. verder ben ik nog niet gekomen
als ik zeg dat hij moet proeven, doet hij het echt niet en ga ik doordrammen dan heb ik ruzie. Kan helaas ook niet zomaar iets klaarmaken zonder te zeggen wat het is want als het er anders uit ziet is het weer: "wat is dit??"
![]()
tsja. misschien krijg ik wat voor elkaar onder het mom van: je valt ervan af als je dit eetdan wil hij het nog weleens proberen.
wees maar blij met je wandelende kliko! lijkt me heerlijk zo'n vent die alles eet.
maar ik ben ook wel zo een trut dat ik het op een bepaald moment ga verrekken om met alles rekening te houden 
" als er zaken in een saus zitten die eng zijn
victory 
"
.