O: 2 geroosterde boterhammen met kaas en komkommer, en 1tje met smeerkaas T: Niks L: Pita broodje met pesto en mozzarella T: Niks Avond eten word: Broodje shoarma, met ui, paprika en komkommer.
Ontbijt: 2 volkoren boterhammen met hummus, tomaat en peper, basilicum, advocado en rucola. Tussendoortje 1: schaaltje druiven en thee Lunch: muesli broodje met honing. Schaaltje ananas en wat druiven. Tussendoortje 2: appel met kaneel en een banaan Tussendoortje 3: peer en mandarijn Avond eten: tomatensoep met een vegan tosti.
Veel te weinig calorieen, dus vanavond maar eens wat tussendoortjes in elkaar knutselen.
Verder niks, naar de paarden geweest en dan eet ik eigenlijk nooit middageten, want ben pas later thuis. Eet straks gewoon wat vroeger en iets meer avondeten
boooo
Geplaatst: 18-11-12 18:13
O: Broodje hagelslag en broodje grilworst. T: Stukje chocolade letter M: Broodje kaas+komkommer, broodje metworst en beschuitje jam. T: Stukje chocolade letter + appel
'T valt me trouwens wel op dat er niet bepaald veel gegeten wordt door de mensen in dit topic. Nou valt mijn lijstje vandaag ook wel mee maar van sommige valt m'n mond echt open!
Ontbijt: taart! (over van een kinderfeestje in de schouwburg waar ik werk...) en koffie Tussendoor: niks Lunch: stokbrood van de Delifrance met filet american, uitje, een lekker sausje en een kop thee Tussendoor: een speciaaltje van de Febo (ja een collega trakteerde, dan ga je geen nee zeggen...) en een glas cola light Avondeten: soep en stobrood met kaasjes! En een glas wijn Tussendoor: waarschijnlijk koffie met een koekje
Niet een erg gezonde dag, maar als je de hele dag werkt en je hebt niets te doen én het is koopzondag.... Tja....
O: 2 afbakbroodjes tot panini omgetoverd met ham en kaas, 3 koppen thee L: 2 bruine broodjes met zalmsalade, spa rood T: spa rood D: 3 broodjes knakworst , spa rood T: thee, en denk dat ik me over ga geven aan chocolade/chocolade pepernoten
O: Boterham met vivit L: boterham & 2 bolletjes, met melk T: een of ander gaar milka koekje, met limonade A: Wraps met daarin sla, mais en gehakt met water
Brunch: 2 afbakbroodjes met kaas, manderijn, gekookt eitje Tussendoor: Te veel magnetronpopcorn Avondeten: Restjes (macaroni,erwtjes,champignons,wrap met gehakt) Drinken: Veel thee, glas jus, glas melk & water
Vandaag laat opgestaan. O:2 kleine afbakbroodjes. op 4 helften: kipfilet, pindakaas, hagelslag en sandwicht spread T: Tomatensoep met 1 snee brood A: Ravioli, schnitzel, champions en dubbelvla T: Geen idee.
O: tosti met jonge kaas, glas ranja T: glas ranja M: - T: twee koekjes, glas dubbel fris A: aardappels, maïs en een gehaktbal van rundvlees T: nog niets.
O: - T: - M: 3 boterhammen (met kokosbrood, hagelslag en palingworst) en een kop thee T: twee koppen thee en een chocolate chip cookie A: zo een zelfgemaakte pizza met een glas wijn.
o; niks l; Croissant t; koekje a; iets met bruine bonen en aardappels t; tot nu toe nog niks
Eske_B
Geplaatst: 18-11-12 20:03
O: 2 sneden zelfgebakken brood door mijn vader, glas yoghi, glas water L: Groentensoep en soepstengels T: Limonade en zoutjes van de action. Stukje chocoladeletter A: Bolletje knakworst en bolletje met eiersalade, Yoghi
Marijke_1995
Geplaatst: 18-11-12 20:30
O: - T: mijn zelfgemaakte cupcakeje + warme chocolade melk L: soep, aardappelschijfjes, gehaktbal & sla + water T: chocoladekoek + ice tea A: brood met knakworstjes gnagna, en beschuit + vita lu ding. + 2 glazen melk
O: koffie L: 2 kaiserbroodjes met eiersalade T: 1 geroosterde witte boterham met eiersalade, espresso, thee, paar koekjes (voor het sporten), pakje crackertjes en thee (na het sporten) A: pasta bolognaise, espresso T: wijn en chips
Heerlijk ongezond!
Laatst bijgewerkt door Tiggs op 18-11-12 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt