Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SpikkelFire schreef:Zo, ik heb echt heel de dag gebakken. Ben nu echt gesloopt.Deze heb ik nieuw, met Bonbon Bloc vulling en een topping van engelse toffee:
[ Afbeelding ]
secricible schreef:Mag ik ook even mee komen doen? Bak eigenlijk nooit, maar gisteren voor mijn brijgezellenfeest een workshop taart versieren mogen doen en dat was wel erg leuk! Taart was al gebakken maar het vullen, marsepein er overheen en versieren heb ik zelf mogen doen.
Het was wel bloedheet, merkte dat de marsepein erg zacht werd en ben op een gegeven moment gestopt omdat ik het idee had dat mijn marsepein begon te scheuren door de hitte, ben benieuwd watjullie er van vinden.
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3617_n.jpg
Warbling schreef:Spikkelfire, bij mij was de bonbonbloc vulling binnen no time opgeklopt hoor! Ik had er idd ook klopfix ingedaan, stond tenslotte in het receptvind je cupcakes er echt yummie uitzien! Cheesecakebotercreme klinkt echt lekker
![]()
En ondanks dat het niks met taarten decoreren te maken heeft: ik had afgelopen week lekkere koekjes gebakken, met maple syrup, bruine basterdsuiker en weetabix. Waren superlekker