Dolce Gusto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:44

Alwiene schreef:
Oh de Mocha is wel choco-achtig hoor, dat was ik niet volgens mij := Maar Mocha is toch ook een soort mengsel van choco en koffie? Alleen ik vind hem héérlijk de Mocha, dat wel :)) Ik deed vroeger ook wel eens chocomel in de gewone koffie :9

Oeps, dan heb ik dat verkeerd onthouden :=
Ja, is idd een soort mengsel van choco en koffie (voor zover ik weet dan). Vind de Mocha ook lekker :))
Maar de Latte's zijn tot nu toe favoriet.

Chocomel in gewone koffie heb ik nog nooit geprobeerd := Was hiervoor eigenlijk totaal geen koffiedrinker :+

xxGermaXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:38

Alwiene schreef:
xxGermaXX schreef:
Ben ook de gelukkige eigenaar van een DG :D
Ben helemaal gek op de koffie.
In Apeldoorn staat er op Zaterdag een kraam op de markt met koffie voor de DG heeft alleen elke week een andere prijs ligt eraan voor hoeveel hij ze kan inkopen

En scheelt dat meestal echt veel dan of valt dat wel mee? Bij de Jumbo koop ik het bijvoorbeeld van 4,69 nu :)

Ja best wel had het 2 weken geleden voor 4.40 en koop ook vaak bij de jumbo die is het goedkoopst of bij de boni

Alwiene

Re: Dolce Gusto

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:11

Nou daarstraks nog maar een Latte vanille gedronken, maar ook met een klontje suiker erin blijf ik een wat bittere koffiesmaak proeven. Helaas. Iemand de cappuchino al gedronken? Ben benieuwd of die qua koffiesmaak meer op de latte lijkt of milder is zoals de Mocha?

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:15

Jep, cappuccino heb ik ook al geprobeerd. Qua koffiesmaak lijkt ie denk ik toch meer op de LM :j

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 00:08

de cappuccino ice is ook heeeerlijk :D

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 07:50

Alwiene schreef:
Zera schreef:
In aken bij de HIT kost een pakje 4,49. daar hebben ze veel meer keus in de winkel dan in nederland. Zelfs de.latte vanille. De nieuwe latte en de chai thea hebben ze daar

@ alwiene. Waar kun je dat dan ergens doen? Aangezien ik ook vaker in duitsland de koffie haal. Is dit voor mij ook wel interessant

Het gaat er niet om dat je de codes in Duitsland haalt, want ze staan ook gewoon op de Nederlandse verpakkingen. Maar je moet wonen in Duitsland, omdat je dan met je Duitse adres kan registreren op de Duitsde DG site (http://www.dolce-gusto.de) en dan kan je die codes gaan sparen. Maar die accepteert geen Nederlands adres :)

Dat is balen.

Heb nu zo ontzettend veel pakjes in kast staan. een stuk of 16.

Dus iemand die de codes wilt hebben? pb me maar haha. (zal wel steeds pas een code sturen als ik de code zal zien)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 13:04

Ik ga het toch nog even proberen met mijn machine, ik zit in Duitsland dus is het prettig als ik er gebruik van kan maken!
Dusse, als iemand codes heeft, bij mij zijn ze welkom! Ik zit er sowieso aan te denken een ander model te kopen, wat wat meer in mijn keuken past (niet zo modern) dus dan kan ik ze met die machinecode gebruiken. Ik heb deze "even snel" gekocht omdat ie goedkoop was en ik de koffie uit wilde proberen. Nou, ik ben overtuigd! :D

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 13:05

ohj ik heb ze dan ook wel voor je hoor de codes :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 13:05

Ze zijn welkom! En dan hard sparen voor gratis cupjes en dan een DG meeting houden hier :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:42

Ben benieuwd of het gaat lukken om te registreren zonder machine, en anders zou het natuurlijk mooi zijn als je een nieuwe machine koopt waarmee het wel lukt, al is dat wel een beetje onlogisch natuurlijk haha een nieuwe machine kopen om gratis cupjes te kunnen sparen :+

Ik ga in ieder geval mijn codes voor je apart houden, laat je nog even weten of het al gelukt is om te registreren zonder machinecode?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:43

Ik overtuig mn vent om vanavond naar de makro te gaan :=

Zeg, ik moet mn apparaat ook nog registreren, maar ik zit dus met het feit dat de doos al met het oud papier heen is (refund wel opgestuurd), staat serienummer ook niet op mijn mooie circolo? <3

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:45

Ik heb geen idee Jans, ik heb de mijne nog niet geregistreerd, heb voordat ik hem had al een account gemaakt zonder apparaat, dus moet hem nog registreren.

Wat wil je bij de Makro, cupjes halen ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:48

Jup :j normaal zou ik op de fiets gaan, makro is hier tien min vanaf fietsen, maar het is zulk zeikweer :=

Makro heeft meer smaken dan de supermarkten hier, ook de webshop only smaken hadden ze daar liggen. En die wil ik _O-

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:52

Jans schreef:
Jup :j normaal zou ik op de fiets gaan, makro is hier tien min vanaf fietsen, maar het is zulk zeikweer :=

Makro heeft meer smaken dan de supermarkten hier, ook de webshop only smaken hadden ze daar liggen. En die wil ik _O-

Dat wil ik ook :( Zou de Sligro ze ook hebben? Ik heb geen Makro pas, maar wel een Sligro pas en die zit hier vlak om de hoek. Kan anders eens vragen of papa een Makro pas heeft, of controleren ze daar streng op? :=

Edit: Laat maar, er zit hier geen Makro, was in de war met de Hanos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:54

Als je vader een brief met handtekening meegeeft mag jij met zijn pas naarbinnen. Maar ze controleren bijna nooit op legitimatie.

Sligro heeft het vast ook wel, ik wil eigenlijk wel weer eens naar de sligro. Toch eens kijken waar die hier in de buurt zit. :+

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 16:03

Hier heeft de Makro ook veel smaken, maar de Sligro daarintegen helemaal geen.

Ik moet dat apparaat nog steeds registreren, heb wel al die 20 euro terug ontvangen netjes binnen 2 weken !

GC: ik stuur je vanavond even de codes, als ik ze kan vinden :')

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 17:16

Jans schreef:
Als je vader een brief met handtekening meegeeft mag jij met zijn pas naarbinnen. Maar ze controleren bijna nooit op legitimatie.

Sligro heeft het vast ook wel, ik wil eigenlijk wel weer eens naar de sligro. Toch eens kijken waar die hier in de buurt zit. :+

hier bij de makro wordt je pasje gecand hoor voor je naar binnen kan en ook bij het afrekenen hebben ze je pasje nodig ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 17:16

Ja hier ook :j maar dan controleren ze niet hoe je heet of wie je bent :D Als je dat pasje maar hebt :+

Heel soms controleren ze het, en dan is het wel handig om een brief van je vader mee te hebben dat hij je machtigt :j

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 17:17

Hier moet je hem zelf tegenwoordig scanne, wordt verder geen naams controle meer gehouden.
Het is hier dan ook altijd een groot speelpaleis in de Makro...:=

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 17:19

Hier wordt ook geen controle gehouden bij de Makro.
Moet daar ook maar es gaan kijken voor cupjes. Heb ook nog wat mooie bewaarblikken nodig eigenlijk.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 17:42

Nou, even naar de Sligro geweest, maar daar helaas niet veel wijzer geworden. Een cafe crema grande voor mijn vriendin meegenomen, maar die had ik volgens mij ook al elders gezien. En een doosje cappucino Ice. Die had ik nog nergens gezien, dus dat was wel fijn. Maar helaas geen Latte caramel, nestea peach of chai tea latte :n

Makro ligt hier een heel eind vandaan, beetje overdreven om daar cupjes te gaan halen, en ik verwacht ook niet dat mijn vader daar een pas van heeft nu ik weet waar het is. Er is hier in zwolle dus wel een Hanos, geen idee of dat meer succesvol zou zijn, maar daar heb ik iig zelf geen pas van :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 17:44

Ik weet eigenlijk ook niet of de Hanos het heeft :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 17:53

Heb mezelf maar even een pas van de Hanos cadeau gedaan, kan ik daar binnenkort ook eens kijken :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 17:58

Ik denk dat ik volgende week ofzo maar gewoon via de website ga bestellen, als mijn nieuwe geld binnen is :o := Ik kan op zich wel voor 40 euro bestellen en dan komen er ook geen verzendkosten bij. Of ik nou in één keer 40 euro bestel via internet of dat ik elke keer een paar doosjes in de winkel meeneem maakt dan ook niet uit :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 17:59

50 euro toch? :=