Vet goed idee! haha nee als ik wil drinken drink ik wel echte drank. Op school naar de klote zijn heeft zoizo niet zoveel zin, je mag niets leuks doen en je moet daarnaast alles thuis gaan doen.. ook niet echt nice
Sabinee__
Geplaatst: 18-12-11 19:40
loveidefix schreef:
Vet goed idee! haha nee als ik wil drinken drink ik wel echte drank. Op school naar de klote zijn heeft zoizo niet zoveel zin, je mag niets leuks doen en je moet daarnaast alles thuis gaan doen.. ook niet echt nice
Je hebt nog niet eens de leeftijd voor echte drank .
Meliaforever
Geplaatst: 19-12-11 23:43
Ik had mijn beertjes (gele en oranje) in de Bacardi Razz gedaan en die zijn wel lekker hoor.
hoe smaken de beertjes in de passoa daar ben ik wel nieuwsgierig naar
arizonagreen
Geplaatst: 19-12-11 23:57
heb ze laatst gemaakt met whiskey, was geweldig lekker! beertjes waren lekker zacht, en klein whiskey smaakje eraan, maar verre van aangeschoten ofiets
Is het misschien niet handig dat er een lijstje komt met welke dranken al zijn getest met eventueel erbij of ze te eten waren nog daarna? Wil graag wat meer verschillende drankjes proberen. Heeft iemand al rode vodka geprobeerd? of smirnoff ?
Ik heb malibu, bacardi razz en Coebergh geprobeerd.. Vond die in Coebergh echt lekker, de anderen ook wel maar persoonlijk een te sterke dranksmaak eraan
Snap ook niet dat je er dronken van zou kunnen, dan ben je allang misselijk door de hoeveelheid snoep joh..