Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne_mieke88 schreef:hoe doen jullie toch die pig in the mud pie maken. die ben ik paar pagina's ook tegengekomen en vind hem zo geniaal
Rinske schreef:Ik pak altijd taarten die 5cm kleiner zijn van elkaar. Dat vind ik persoonlijk het mooiste stapelen, dus bijvoorbeeld 25cm, 20cm en 15cm.
Ik steek de douwels (ik gebruik vaak stevige rietjes) er pas in nadat ik heb bekleed, zo kan men deze makkelijker zien en eruithalen voor het serveren.
sazsie schreef:Anne_mieke88 schreef:hoe doen jullie toch die pig in the mud pie maken. die ben ik paar pagina's ook tegengekomen en vind hem zo geniaal
Is niet zo heel moeilijkBisquit bakken, vullen als normaal....dan kittekats of twigs tegen de zijkant plakken, ik deed dat met wat gesmolten chocolade...strik eromheen. Bovenkant taart met "modder" besmeren...Ik zou iets nemen wat zacht blijft, snijdt de taart makkelijker aan. Varkentjes boetseren van marsepein of fondant en die erin leggen.
Succes!!!
Charr_x schreef:Laagje icing en die groen kleuren? Kun je ook beetje plukjes maken.
Zoals hier bij die zonnebloemblaadjes
http://www.youtube.com/watch?v=mUzrhfc8X2U