Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayo schreef:Polivy schreef:@Mayo, volgens mij niet. Staat op: voor het op smaak brengen van botercreme, etc.
Hmm.. transparant potje? Dan is het wel de goede iig. Misschien teveel toegevoegd? Ik hou het altijd wel in de gaten of het té smeuïg word, dan voeg ik extra poedersuiker toe.
Zonnetje81 schreef:Hahahaha dus als je vlinders en bloemen rechtop wilt duurt dat ook lang? Toch heb ik bij ettesil roosjes gemaakt die vlug kei hard waren....met fondant uit een pakje zonder tylose bijvoegen dus daar zat al iets in?
Samantha_ schreef:O ok, dat duurt wel even dus?
Wat ik wou, ik wou vlindertjes met van die opstaande vleugeltjes. Dat moet ik dus met fondant doen, en langer laten drogen? Hoe laten jullie dat drogen? Ik had ze in een eierdopje gedaan maar daar vielen ze uiteindelijk doorheen.
Samantha_ schreef:O ok, dat duurt wel even dus?
Wat ik wou, ik wou vlindertjes met van die opstaande vleugeltjes. Dat moet ik dus met fondant doen, en langer laten drogen? Hoe laten jullie dat drogen? Ik had ze in een eierdopje gedaan maar daar vielen ze uiteindelijk doorheen.
Polivy schreef:Mayo schreef:Hmm.. transparant potje? Dan is het wel de goede iig. Misschien teveel toegevoegd? Ik hou het altijd wel in de gaten of het té smeuïg word, dan voeg ik extra poedersuiker toe.
Ja, dat denk ik dus ook. Vandaar de plasjes denk ik ook. Oplossing is dus poedersuiker toevoegen. Mooi. Ik vreesde al dat ik aan de gang moest met nog meer neutrale botercreme erdoor mixen ofzo.
Samantha_ schreef:Ok, ga ik dat eens proberen. En dan op de taart plakken met eetbare lijm? (tylose ook?)