Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
De taart die erna kwam, had het niet overleefd. Zo zonde..
Mirjamsel schreef:Pff, de Sligro heeft dus echt bijna niks voor taarten :S M'n vader had z'n Makropas uitgeleend, dus we gingen naar de Sliogro, maar ze hadden echt bar weinig..
Zit nu Cake Boss te kijken, voor de 2e keer.. Zie je net die man een botsing maken met de auto met een taart erin. Was de taart nog heelDe taart die erna kwam, had het niet overleefd. Zo zonde..

. Het kaartje is heel erg leuk, met een schattig olifantje, met helaas ienieminie details. Nu zou ik een foodprinter willen hebben

Heb zelf nog geen rijbewijs en er is niemand die me er even heen kan rijden. Voor de scooter vind ik het net te ver. Anders ga ik wel even langs de bakkerij, kijken of ze daar spulletjes voor me hebben/willen bestellen
maar ga ze er toch maar opzetten heb er veel te lang op zitten zwoegen want dit is namelijk poging 3 van dit weekend
bekleding is marsepein, heb hem af en toe iets te dun uitgerold denk ik want hij is op sommige plekken een beetje gescheurd
het wit op de eerste foto is bloemsuiker... O en op de hartjes zit er glittergel 

.
..
. Ik zag zelf nog wel een punten die beter konden maar ik was er wel heel blij mee
. Nou goed hierbij de foto's. 

Lisette03 schreef:Marsepein bij de bakker is erg duur vaak mirjam, ook geen pippoos in de buurt zitten?
Vandaag zijn mijn 2 amerikaanse minimerrie veulens gebracht, goede reden om even een taartje in elkaar te knutselen voor de fokkers:
Heb er al wel wat vaker besteld, maar haal het liever zelf in huis. Ze zijn namelijk al vaak wat vergeten en ze vinden het ook niet altijd leuk geloof ik
Tsjah.. En anders moet ik mijn vader dinsdagmiddag mee gaan helpen met de kerstkransjes, misschien dat ik dan bakproducten kan krijgen ipv. geld van zijn baas (A) Haha, wat doe ik eigenlijk moeilijk