Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chubby schreef:Het stomme is dat ik voor mijn beesten héél bewust met voeding bezig ben, maar dat ik voor mezelf heel moeilijk zelfbeheerst kan zijn.
phormicola schreef:Mijn htw ratio is dus 'perfect'
Nog even eenopmerking: Vandaag op salade, blikje tonijn, een gekook eitje, wat sashimi (130 gr) en een klein handje tofublokjes geleefd, van 8:30 tot *tromroffel* 22:00!
phormicola schreef:De dag dat m'n hoofd zegt dat ik slank ben, hebben de varkens vleugels gekregen
xingridx schreef:phormicola schreef:Mijn htw ratio is dus 'perfect'
Nog even eenopmerking: Vandaag op salade, blikje tonijn, een gekook eitje, wat sashimi (130 gr) en een klein handje tofublokjes geleefd, van 8:30 tot *tromroffel* 22:00!
Das dan weer niet zo gezond
Idee is wel om iedere 2/3 uur wat te eten om zo je verbranding op gang te houden
Chubby schreef:Phormicola, besef dat door zo weinig te eten, je lichaam op spaarstand gaat en een keer 'zondigen' meteen aanzet.
Fargo, ik heb dat dus ook. Ik zie mezelf ook nog steeds als iemand die gewoon 'normaal' is met maat 38/40, maar inmiddels past 46 soms niet eens fatsoenlijk
Weegschaal gaf vanmorgen wel -3 kilo aan versus vorige week vrijdag, dat is wel oke!