Heb 2 dagen gelden een appel/aarbeientaart gemaakt en heb gister een lekker broodje gebakken.
Yasmine
Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-10 19:31
Mijn broer vroeg net of ik woensdagavond een dessert voor 40 man wil maken Ik maak sowieso een lading cupcakes, maar welke 2 cakes zal ik nog maken? Heb geen zin om weer taarten te gaan bekleden, fondant en ik zijn geen vriendjes
Ik heb besloten! Een chocolate sheet cake van Pioneer Woman (want die heb ik al een keer gemaakt voor diezelfde jongens en die vonden hem geweldig toen ) en een lekkere traditionele carrot cake met cream cheese frosting
Ik heb vanmiddag een taartje (boomstammetje) gemaakt met aarbeien jam en aardbeienslagroom vulling. Hier op de foto nog zonder chocolade jasje. Dat zit er nu wel om en hij staat op te stijven in de koelkast. Hoop dat hij lekker is hij moet mee vanavond op visite
Heb je daar geen boter voor nodig dan? Want heb niet zo pakje boter.
Natje_Spirit
Geplaatst: 23-10-10 18:47
Ik bak ook graag ben onlangs begonnen met simpele muffins en morgen ga ik voor het eerst chocolade taart maken . Vroeger heb ik al cake's enzo gebakken maar we hadden een hele oude oven dus de cake's waren vanbinnen nog niet goed en aan de buitenkant een beetje zwart... Maar met onze nieuwe oven komen ze er perfect uit
Yasmine
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-10 18:48
Marlis schreef:
Heb je daar geen boter voor nodig dan? Want heb niet zo pakje boter.
Ik heb ook wel eens margarine voor chocolate chip cookies gebruikt, werkt perfect Alleen moet je natuurlijk wel genoeg hebben
ik heb net voor het eerst sinds ehmmm een jaar ofzo weer een overheerlijke preitaart gemaakt, jummie!!!
Yasmine
Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-10 19:42
Ooh, wat ziet dat er lekker uit
Ik ben de heeeele middag bezig geweest voor Halloween Eerst bedacht en uitgeschreven/getekend wat ik voor het Halloween/verjaardagsfeestje voor een vriend van m'n broer maak. - chocolate sheet cake - carrot cake met cream cheese icing (maar dan niet wit, maar oranje en groen ) - hele stapel cupcakes gevuld met banketbakkersroom. Er bovenop een laagje icing (oranje, groen, bruin, paars en zwart) gespoten met een mooi spuitmondje.
En dan voor m'n eigen Halloweenaangelegenheid: - koekjes met Halloween-uitstekers van Wilton, versiert met rolfondant en afwerken met gekleurde botercrème voor gezichtjes/details - cupcakes, bekleed met rolfondant in verschillende soorten: Jack Skellingtons, Frankensteins, mummies, grafzerkjes, spookjes en pompoentjes - brownies uitgestoken met een grote uitsteker in de vorm van een spookje, bekleed met witte rolfondant en gezichtje met zwarte botercrème
Ik ben blij dat ik veel vrije dagen heb deze week...