Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LetsgoKelly schreef:@koenlover, 250 gram is wel voldoende hoor! Pas maar op want het is enorm verslavendVoor je het weet is je bankrekenig leeg
koenlover schreef:LetsgoKelly schreef:@koenlover, 250 gram is wel voldoende hoor! Pas maar op want het is enorm verslavendVoor je het weet is je bankrekenig leeg
Dat merkte ik gister al toen ik voor het eerst wat dingetjes ging bestellen om te beginnen *oh en dat is leuk, en dat ook, oooooh wat leuken toen had ik dus alles besteld en gekocht bij de super.. Zie ik net dat ik die mix ben vergeten voor de botercreme.. En die heb je wel nodig toch? Voor het afsmeren enzo, ookal heb je een andere vulling?
koenlover schreef:LetsgoKelly schreef:
Dat merkte ik gister al toen ik voor het eerst wat dingetjes ging bestellen om te beginnen *oh en dat is leuk, en dat ook, oooooh wat leuken toen had ik dus alles besteld en gekocht bij de super.. Zie ik net dat ik die mix ben vergeten voor de botercreme.. En die heb je wel nodig toch? Voor het afsmeren enzo, ookal heb je een andere vulling?
De botercreme mix heb je niet perse nodig, afsmeren is fijner met 1:1 botercreme. Maar de voor de smaak te proeven zou je hem wel nodig hebben