Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Puera schreef:Desperado_ schreef:Ik heb vanochtend overwogen om Sultana Hartig mee te nemen... maar toen dacht ik even aan dit topic.een maad (maaien weet je wel waar je ook mee ken vissen) in me sultana hartig, NOOIT meer gegeten
Er wil me zo gauw niet iets te binnen schieten of ik ook eens wat raars in m'n eten heb gehad.
Vriendin van mij wel... een duif in d'r patatje.Was op 't station... hij had een stukkie gekregen, maar besloot zichzelf te helpen en sprong middenin 't bakje.
quera schreef:ik werkte bij een bakkerij en ik had in mn vinger gesneden dus ik ging netjes een pleister halen kom ik terug . is een klant hardstikke boos omdat ik eerst een pleister ging halen en hem niet had geholpen .. met andere woorden er moet bloed op het gebakje ofzo
tessyke schreef:quera schreef:ik werkte bij een bakkerij en ik had in mn vinger gesneden dus ik ging netjes een pleister halen kom ik terug . is een klant hardstikke boos omdat ik eerst een pleister ging halen en hem niet had geholpen .. met andere woorden er moet bloed op het gebakje ofzo
ik was een klant aan het helpen met brood enzo en daarna merkte ik dat ik 1 van mijn nepnagels miste
BopjeBo schreef:Niet eigen ervaring, maar een shoarmazaak in het dorp waar ik vroeger woonde is gesloten nadat de keuringsdienst van waren s perma in de shoarmasaus aangetroffen had...gelukkig nooit gegeten...ieuw!!!!