Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toch maar even proberen. Die saus van de MC is French Fries saus, ook wel MAD saus maar heb altijd het idee dat die toch iets anders is dan die van de mc.
maar tegenwoordig liggen er bijna nog meer soorten bij de AH dan in Amerika
Sjolvir schreef:Die chocochips moeten te koop zijn.
in de bioscoop of op evenementen voor 4 euro ofzo
verder moet je ze met een kaarsje zoeken. 
Babel schreef:Dat zou nog wel kunnen jaToch maar even proberen. Die saus van de MC is French Fries saus, ook wel MAD saus maar heb altijd het idee dat die toch iets anders is dan die van de mc.
Gewoon bij de ah? Nicolletje schreef:Sjolvir schreef:Die chocochips moeten te koop zijn.
Ja ze zijn wel te koopin de bioscoop of op evenementen voor 4 euro ofzo
verder moet je ze met een kaarsje zoeken.
Eleandra schreef:Oeh bedankt! Ik ga hem iig proberen.Gewoon bij de ah?
Cupcake_ schreef:Wat ik erg mis, wat wij altijd in frankrijk drinken, is de bier met 7Up.
Natuurlijk kan je het ook zelf mengen, maar zoals daar was het zoo lekker met veel minder alcohol ook.
De precieze naam ben ik even vergeten
Eleandra schreef:Babel schreef:Dat zou nog wel kunnen jaToch maar even proberen. Die saus van de MC is French Fries saus, ook wel MAD saus maar heb altijd het idee dat die toch iets anders is dan die van de mc.
Oeh bedankt! Ik ga hem iig proberen.Gewoon bij de ah?

nikkigioa schreef:amanda2 schreef:Ingevroren turkse pizza koop ik altijd bij de Makro.
Ja maar wil graag weten in welke supermarkt ik kan het kan kopen. Wij halen het nu ook bij de Makro (maar dat zijn van die grote dozen waar gelijk 5 inzitten), maar iemand postte dat je het bij gewone supermarkten kan kopen. Wil graag weten waar!

Nicolletje schreef:Je kan ook bij de Xenos kijken, die koopt vaak overgebleven voorraden op van winkels.
Ik zag daar bijv. die doorzichtige blikjes met fruitsap (vroeger bij c1000) staan, waar iemand het eerder over had.
Wat ik ook mis zijn de Choco Chips, die zijn bijna nergens te krijgen![]()
Jacimatho: allemaal Corn Dog recepten http://www.cooks.com/rec/search/0,1-0,c ... er,FF.html
maar daar hadden ze ze eerder ook al niet meer 
Nicolletje schreef:Bij ons is de c1000 vervangen door een tweede AHmaar daar hadden ze ze eerder ook al niet meer
Maar ik werk 3 dagen per week in Oosterhout, ik zal eens bij die c1000 kijken. Ik mis sowieso de c1000 in mijn woonplaats nu
ikowtje schreef:nou Augurken van Koeleman (zoetzuur middelmaat).
Bij alle supermarkten zijn ze niet meer te vinden, mijn moeder is er vooral dol op, maar wij vinden ze ook erg lekker.
Mijn vader heeft echter wel ergens een adresje gevonden waar hij zo nu en dan weer 10 potten haalt, maar ik weet niet waar hij ze heeft gevonden.