Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
lana_te schreef:mirriejj: gewicht, en lengte graag
Skipper schreef:O : 2 lu crackers (van die van 25 kal per stuk) met rookvlees, glas appelsap,
klein schaaltje yoghurt + balans van Kellog’s
T : 10:30u sultana krenten (pakje, dus 3 koekjes)
L : 13:30 u 2 mb met kaas + 1 appel
T : 14:30 u volkoren eierkoek
T : 16:00 u appel
D : 18:00 u 1,5 aardappel, rode bietjes en draadjesvlees
T : 19:15 u volkeren eierkoek
nog uur / 5 km gewandeld net
lana_te schreef:@karin: ik haat ortho's!de mijne heeft mijn blokjes nog nooit aangespand.(heb ze al 6 maand?)
@ba: hoeveel kosten gelnagels ongeveer? succes met de dieetist, wat is een professionaliseringgesprek?
@mocca: gefeliciteert met america.
@lauss: welkom
@skipper: welkom
@anthea: hoe groot en wat is je gewicht?
en zoals jullie zeggen, er zijn veel mensen die willen lijnen. maar een goed gewicht hebben !
zelf ben ik niet zo goed in eten. ik kom wel van 73 bij 1,68/1,70m. nu weeg ik 68, ik ben nog steeds
niet super mager. ik heb heupen en een kontje, maar dat is mijn figuur (en dat begin ik toch wel
stilaan in te zien) ik wil niet echt meer vermageren. er zijn er nu al 15 af, ik ben echt blij!
ik merk steeds meer en meer dat ik mager ben! zie ik mij lopen in een etalage schrik ik soms van
mezelf. (het feit dat ik mager ben) en tis genoeg voor mij! ik probeer mijn dagen goed te vullen.
EN mezelf dingen te gunnen!ben best tevreden. natuurlijk gaat dat niet van de ene op de andere dag
en moeten alle meiden hier wel een beetje steunen.
het is ook jammer dat er veel nieuwen zijn die 3 keer posten? en weg gaan. en de meiden uit het vorige
topic zijn idd niet steeds meer hier te vinden. jammer!
O: (ontbijt voor vriendje gemaakt) 1 sandwich, 1 eitje, 1 kofiekoek (niet zo groot) met notenpasta
T: (11u ontbijt)
L: 1 boomstametje, puree, witloof
T: half belegdbroodje kaas (andere helft was van vriendje)
A: 3 sandwich's, rundsgehakt, 3 koppen soep
T: ??
een goede dag denk ik zelf. alleen geen fruit! dat is jammer. ik zie nog of ik eentje binnenkrijg ofwel yoghurt neem.
vriendje is weg. ik mis hem enormik zou niet moeten klagen dat weet ik. maar toch mis ik hem. ag ja doorzetten lana
Mloei schreef:benangelique schreef:Ik werk op een school voor Zeer Moeilijk Lerende Kinderen. Erg leuk al zeg ik het zelf en als je nog een stageplek zoekt...
Tips; vooral genieten!
Waar zit die school![]()
Mijn mager dagje is iets anders verlopen![]()
O: yoghurt met kellogs
T: niets
L: Italiaanse bol met kaas ham en komkommer en broodje pindakaas
T: niets
A: aardappels met gehakt, wortels en brocolli
En natuurlijk water gedronken, maar helaas weer te weinig!
Ga zo fitnessen dus vanavond eet ik denk ik alleen een appel.
Morgen maar weer even zien
mirriejj schreef:Ook ik meld me ( weer ).
Ik ben dus miranda, en na heel veel pogingen om af te vallen ben ik nu sinds een week bezig.
Ik ben 1.60 en weegde de laatste keer dat ik me woog 71 kilo ( weegschaal is nu kapot).
Ik heb vooral moeite met het niet snoepen, zit namelijk op school en uit verveling ga ik dan eten.
Mijn dagje vandaag:
o: 3 afbakbroodjes met kaas
t: -
d: appel ( was niet erg lekker eraan)
t: koekje
t: banaan
d: aardappelen met kipfilet
t: yoghurt met muesli
beweging: 1,5 uur fietsen, 15 lopen met de pony, dadelijk nog even met de hond wandelen.
benangelique schreef:Ik denk dat er al heel veel nuttig commentaar gegeven is op je dagmenu. BEN JE HELEMAAL GEK GEWORDEN? zo, even op de minder vriendelijke manier en met de botte bijl erin.
Als je altijd zo eet, krijg je vreetbuien, gaat je lijf in hongerstand en slaat je lichaam alles op wat er binnen komt. Kortom, HEEL ONGEZOND DIT!
lees de beginpost door en neem contact op met een dieetist.
gadverdamme, vind er niets meer aan zo.
Mistic schreef:Mijn dag was weer eens niet goed. 1 keer de fout in gaan houdt voor mij in dat ik dus in een negatieve spiraal kom. Stom, stom, stom.
Ik heb dus meer krentebollen op vandaag en bij het avondeten kon ik een 3e torilla niet laten liggen. Voel me er ook helemaal niet lekker bij.
Vanaf morgen moet ik er maar weer goed voor gaan werken.
benangelique schreef:mirriejj schreef:Ook ik meld me ( weer ).
Ik ben dus miranda, en na heel veel pogingen om af te vallen ben ik nu sinds een week bezig.
Ik ben 1.60 en weegde de laatste keer dat ik me woog 71 kilo ( weegschaal is nu kapot).
Ik heb vooral moeite met het niet snoepen, zit namelijk op school en uit verveling ga ik dan eten.
Mijn dagje vandaag:
o: 3 afbakbroodjes met kaas
t: -
d: appel ( was niet erg lekker eraan)
t: koekje
t: banaan
d: aardappelen met kipfilet
t: yoghurt met muesli
beweging: 1,5 uur fietsen, 15 lopen met de pony, dadelijk nog even met de hond wandelen.
Ik denk dat er al heel veel nuttig commentaar gegeven is op je dagmenu. BEN JE HELEMAAL GEK GEWORDEN? zo, even op de minder vriendelijke manier en met de botte bijl erin.
Als je altijd zo eet, krijg je vreetbuien, gaat je lijf in hongerstand en slaat je lichaam alles op wat er binnen komt. Kortom, HEEL ONGEZOND DIT!
March schreef:benangelique schreef:Ik denk dat er al heel veel nuttig commentaar gegeven is op je dagmenu. BEN JE HELEMAAL GEK GEWORDEN? zo, even op de minder vriendelijke manier en met de botte bijl erin.
BA, lees even een paar posts terug, daarin vertelt ze dat ze niet fit is en normaal wel een betere lunch e.d. eet