Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 11:31

Ja klopt helemaal!!!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 11:34

Ok zal ik me weleens opmeten, want als het goed is staan in dat modellen topic nog maten van me buik
Ja daarom is het zo gek, want ik pas me broeken wel weer beter vind ik. Eentje die ik eent tijdje geleden echt niet aankon omdat het geen gezicht was bij mn kont, pasde ik van de week wel weer!
Maar ja die kilos zit denk ook gewoon tussen je oren, maar ja

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 11:38

Ik zou het belangrijker vinden hoe het er uit ziet dan wat je weegschaal zegt
Mooi toch, als je je broeken weer past

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 11:50

Toen ik ging bodystylen bleef ik hetzelfde wegen maar de cm waren veel minder....... Dus het klopt wel!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 12:00

Ik was door dat fitness van mij ook 1 cm kwijt bij mijn kont en 1 bij mijn benen
Mijn buik was al vrij plat, maar ook die is wel wat minder geworden.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 13:18

Vanochtend weer niet ontbeten, was weer pas 11.30 wakker geworden :S (komt door die rot muggen, dan slaap ik pas heel laat )
Maar ja geluncht met 3 witte boterhammen (er was geen bruin brood...) met zwitserse strooikaas (zitten heel weinig kcal in, en is heel lekker ) en een perzik en thee en net een glas water en een donut (SLECHT!!)

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 13:53

ik wilde mn 10.000e bericht in dit topic zetten, dus bij deze

Ik heb ontbeten met een bak cornflakes met yoghurt en een boterham met appelstroop.
En ik heb geluncht met 2 wasa crackers met halva jam en 3 boterhammen met appelstroop.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 14:32

zozo je 10.000ste al Leuk dat je die in dit topic wilde zetten!
Ik ga zo effe op de trilplaat

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 14:35

Hehe trilse, ik vind het maar irritant zo'n ding

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 18:05

Nee is grappig Maar wel zwaar!

Ik had gelunched met 2 volkorenboterhammen met kipfilet. Morgen is er weer appelstroop Jeuj!
En tussendoor had ik nog een eierkoek met boter en paar chippies (van die Buggels ofzo ).

We gaan als avond eten rijst eten met bepaalde dingen erin, is goed voor je ofzo volgens mij heet het pandarijst ofzo, is iig goed voor het verteren enzo, zal wel Met kipfilet en groente geroerbakt enzo!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 19:20

Ja sommige oefeningen zijn inderdaad zwaar :S
Vanavond 3 boterhammen op met zwitserse strooikaas en een gekookt ei en wat druiven. Gewoon simpel gegeten want moet straks lessen...

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 11:04

hihi, ben me gister te buiten gegaan aan boterkoek
Vandaag ga ik een focaccia eten en verder (als 't goed is) alleen nog avondeten.
Da's in ieder geval het plan.

Weet een van de andere hardloopsters hier hoe vaak je per week moet hardlopen om in conditie te blijven, als je eenmaal een paar km kan lopen?

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 11:40

wat is een focaccia?

Nou ik loop normaal 2 keer per week hard op de sportschool. En dan merk ik wel dat ik vooruit ga, dus het mmn conditie verbeterd. En als ik een keertje een week oversla dus ik dan in totaal maar 1 keer in de week heb hardgelopen, ben ik niet achteruit gegaan. Maar dat ligt denk ik aan jezelf, want ik kan 3 weken niet hardlopen en gewoon hetzelfde niveau nog steeds hebben zeg maar Mijn conditie gaat niet zo snel achteruit vind ik

Hoevaak wil je het liefst hardlopen?

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 11:49

Nou, ik loop nu 3 keer per week. Alleen ik loop 2x doordeweeks, en 1x in het weekend, en in het weekend moet ik dan bij m'n ouders hardlopen (wat overigens absoluut niet erg is, daar loopt het lekkerder dan hier in Maastricht). Maar goed, ik wil het liefst gewoon m'n conditie behouden.
Voorlopig ben ik nog aan 't "trainen" om een half uur te kunnen lopen, haha!

Focaccia is een of ander brood met allemaal kruiden erop, rozemarijn enzo. Heel lekker

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 12:10

Ik heb net ontbeten met yoghurt met cornflakes en 2 pruimen.
Wel apart hoor, we hadden geen magere yoghurt meer en ik had geen zin om nog op Albert.nl te wachten tot die komt, dus ik denk neem wel een keertje volle yoghurt, maar dat vind ik nu helemaal niet zo lekker meer!

flamingo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 12:41

Woei heb heel fanatiek gesport vanochtend, daar voel je je toch een stuk fitter door.
Heb ontbeten met twee crackers met kaas, en met magere yoghurt met druiven erdoor.

En idd, ik word ook altijd gefrustreerd van het feit dat ik maar niet veel afval, want ik sport nu al een tijdje heel erg fanatiek (voor mijn doen dan ), maar ik ben nu al wel twee centimeter kwijt op mn heupen, jeej

En hebben jullie trouwens ook dat je gewicht 's ochtends en 's avonds heel erg verschilt?

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 12:53

Geen idee, ik weeg me alleen 's ochtends. 's avond is het logisch dat je zwaarder bent na al je eten enzo.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 15:28

Ik heb ontbeten/geluncht (was laat wakker) met 4 (helaas witte, ben bij mn vriend) boterhammen, 2 met pindakaas en 2 met dieetboter.

flamingo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 16:45

Ok goed plan, ga me nu ook maar eens alleen 's ochtends wegen, is geloof ik een stuk beter voor mn humeur

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 18:34

Zal ik dan ook maar eens vertellen wat ik gegeten en gedaan heb?
Vanochtend 1 speltboterham met alleen halfvolle roomboter(lust absoluut geen margarine)en een glas fruitshake(kiwi,banaan,grapefruit,citroen,sinaasappel)2 kopjes koffie.Tussen de middag 1 speltbroodje met geitenkaas en een appel.Vanavond bord speltspaghetti met plak geitenkaas(meer groenten dan spaghetti)en een snee speltbrood met wat knoflookboter.Glas cola light.Vandaag hoefde ik niet uit te mesten maar heb 2x 1/2 uur lesgegeven.Dit doe ik niet zittend dus een uurtje gewandeld .Verder naar de sportschool geweest.Eerst 35 minuten gelopen(gerend)toen 20 minuten gefietst.Tussendoor been en buikspieroefeningen.Tot slot nog 20 minuten gelopen.Ik wil dan altijd uitlopen maar eindig toch altijd met 6 km per uur en een helling van 5 Vind zelf dat mijn conditie in 3 weken aardig vooruitgegaan is(voor iemand van bijna 45 )

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 18:37

Volgens mij kun je je trouwens beter niet iedere dag wegen.Je maakt jezelf hartstikkegek daarmee.1x in de 4/5 dagen is meer dan genoeg.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 18:42

Bij mij werkt dat iig niet, want elke keer als ik me niet weeg ben ik zwaarder geworden als ik het een paar dagen oversla, ik doe het meestal om de dag ofzo, zo kan ik kijken of ik een beetje op gewicht blijf of dat ik ff wat meer moet bewegen ofzo.

Vanmiddag 2 vokloren bolletjes gegeten met eentje met appelstroop en eentje met half kipfilet half hageslag en een plakje ontbijtkoek met boter.

Net een appel op, en vanmiddag nog een heel klein koekje.

Maar heb gereden en gefietst vandaag dus zit wel goed

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 20:37

Je kan idd het best 1x per week wegen en dan op dezelfde dag en hetzelfde moment (dus bijvoorbeeld dinsdagochtend voor het ontbijt).

Dit is omdat op een week tijd je gewicht kan schommelen en door een vaste dag en vast tijdstip te nemen je zekerder bent over de evolutie in je gewicht.

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 20:40

Bij mij gaat het helemaal niet meer goed. :'(
Ik val niet meer af, terwijl ik me suf sport.
Als ik dit topic lees word ik gewoon jaloers op de mensen die allemaal wel afvallen enzo.

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 20:41

Lindy, ik dacht dat jij niet meer mocht afvallen? En dat je in ieder geval begeleiding had?