Hellofresh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Martine

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 21:18

+:)+ +:)+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 21:35

Heb net mijn box gekregen. Damn, je moet wel een grote koelkast hebben. :=

Lietje_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 23:05

Vandaag de tortilla's met krokante kip en mango chutney
Ik heb de kip gewoon in een normaal laagje olie gebakken en dat was prima te doen O:)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 23:59

Bellatrix schreef:
Heb net mijn box gekregen. Damn, je moet wel een grote koelkast hebben. :=

Haha ja he! Ik kan het nooit kwijt. Heel m'n aanrecht staat een week lang vol :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 00:01

Ik heb maar een klein aanrecht dus daar kan ik het echt niet op kwijt...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 02:30

Ik was zo blij toen we vorig jaar een flink grotere koelkast hebben gekocht _O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 19:16

Net voor het eerst een recept gemaakt. :)
De tomatenrijst met vegetarische balletjes.
Afbeelding

Die balletjes waren best lekker zeg!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 19:27

Eet jij vegetarisch Marlies?
De boekoeloekoeburger is ook een aanrader, die staat er regelmatig op :j

Trouwens ook voor niet vegetariërs een aanrader :))

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 19:27

Neehoor maar dit zag er wel lekker uit dus gewoon geprobeerd. Het smaakte verrassend naar echte balletjes gehakt. :j

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 21:24

Ik ben m'n zondag begonnen met chatten met de helpdesk.
Gisteravond kwam de bezorger een uur later dan gepland. Kwart voor 11. Ik lag al in bed, man liep met de hond. Via de Ring deurbel gezegd dat hij het voor de deur kon zetten en toen hoorde ik: 'boink!'

Kom vanochtend beneden, zie de doos staan, met natte vlek... Alle 4 de eieren stuk bij 1 maaltijd, door de hele zak heen en alle papieren verpakkingen van die maaltijd doorweekt. Ik baalde zo... Manlief had het namelijk wel in de koelkastla gedaan.... Dus de hele la en alle andere dingen in de la ook onder het ei... Zo vies... En dat om kwart voor 9... Meteen aan de poets.

Vergoeding gekregen uiteraard. Maar zo jammer om zo de zondag te beginnen. Maar snap eigenlijk ook nog dat de bezorger er wel klaar mee is als ie al minstens een uur achterloopt op schema!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 21:26

Bij mij was ie gisteren ook 45 min te laat. Wel netjes bericht van gehad en hij zei ook sorry.

Maar dat van jou is echt balen met die eieren...

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 08:24

Wat balen!

Hier worden eieren nooit meegeleverd, die moet je net als de olie en azijn zelf in huis hebben.

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 09:08

JudithO schreef:
Wat balen!

Hier worden eieren nooit meegeleverd, die moet je net als de olie en azijn zelf in huis hebben.

Dat vind ik, na gisterochtend, ineens een geweldig idee haha. Heb altijd wel eieren in huis.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 09:18

Wij gaan ook proberen
Hebben 2 personen voor 4 mensen maar onze kids zijn moeilijke eters 6 en 3 zijn ze dus hopelijk redden we het.

Mij persoonlijk lijkt het me niks en te ingewikkeld maar manlief wil graag koken
Geloof morgen onze box of donderdag

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 09:38

Ik heb HF weer ge-heractiveerd na een paar maand niets, en om zo’n code te verzilveren. Maar ik vind nergens waar dat kan, de gerechten heb ik al uitgekozen :o?

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 09:38

Hoi, mag ik een paar vragen stellen? :D
Ik ben wel eens nieuwsgierig naar hellofresh en wil het graag een keer uitproberen.

Wat me tegenhoudt is de prijs... Voor 1 persoon betaal je normaal ruim 12€ per maaltijd. Dat vind ik echt ontzettend veel. Of zijn er trucs dat het goedkoper kan? Zie nu een actie voor de eerste vier boxen in ieder geval.

Ik zie bijv dat als je voor meer personen/dagen koopt het goedkoper wordt. Loont het om grotere boxen te bestellen en in te vriezen?

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 09:43

Nirvana_ schreef:
Ik ben wel eens nieuwsgierig naar hellofresh en wil het graag een keer uitproberen.

Wat me tegenhoudt is de prijs... Voor 1 persoon betaal je normaal ruim 12€ per maaltijd. Dat vind ik echt ontzettend veel. Of zijn er trucs dat het goedkoper kan? Zie nu een actie voor de eerste vier boxen in ieder geval.

Ik zie bijv dat als je voor meer personen/dagen koopt het goedkoper wordt. Loont het om grotere boxen te bestellen en in te vriezen?

Ik zou een tweepersoonsbox bestellen, die heb ik ook terwijl ik er alleen van eet. Dat is een kleine €40 maar dan heb je dus 6 maaltijden :)
Ik vind het altijd wel makkelijk, een dagje koken, een dagje opwarmen, enz.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 09:44

Bopje schreef:
Ik heb HF weer ge-heractiveerd na een paar maand niets, en om zo’n code te verzilveren. Maar ik vind nergens waar dat kan, de gerechten heb ik al uitgekozen :o?

Je moet je hier eerst helemaal voor afmelden. Dan naar het menu gaan en dan kun je klikken op ‘ik heb een kortingscode’ als je die invult en dan activeert werkt het :)

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 09:51

Nirvana_ schreef:

Ik bestel 5 maaltijden voor 2 personen in mijn eentje.

betaal ik 55 euro voor minstens 10 porties. (Van sommige dingen eet ik drie keer)

Hiermee heb ik voor 2 weken warme maaltijden (ik kook op dinsdag - donderdag - zondag - dinsdag - donderdag. dan eet ik telkens de dag zelf en neem de portie die over is mee naar het werk de dag erop).
Vaak heb ik uit 2 personen wel drie porties, dus die vries ik dan in en eet die dan eens op op tussendagen.

Beetje puzzelen, ik neem de dingen met groenten die snel bederven voor (spinazie, champignons, sla) en die met de langere houdbare groenten als laatste (courgette), vlees gooi ik standaard de vriezer in en haal het de dag voordien uit.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:07

Ik heb nog weinig de volle mep betaald :o Ik heb nu voor volgende week een box besteld met 40% korting en betaal dan 27 euro voor 4 dagen voor 2 personen. Ik ben alleen, en eet daar dus iig 8 dagen van.

Mocht je het willen proberen Nirvana, ik kan nog een gratis box weggeven of korting van 45 euro op je eerste 3 boxen :)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 12:05

Ik heb ook nog twee gratis boxen voor wie wil.

Verder heb ik het nu eens omgezet naar 1 persoon ben benieuwd of ik nog voor twee ga krijgen haha.

Wat is eigenlijk het verschil in de hoeveelheid maaltijden die je instelt per week? Is dat enkel hoeveel ze by default leveren? Ik heb het dus op 3 maaltijden staan maar ik voeg er vaak wel 1 of 2 toe.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 12:48

Ik heb ook nog gratis boxen voor wie het wilt uittesten

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:52

poes schreef:
Ik heb ook nog twee gratis boxen voor wie wil.

Verder heb ik het nu eens omgezet naar 1 persoon ben benieuwd of ik nog voor twee ga krijgen haha.

Wat is eigenlijk het verschil in de hoeveelheid maaltijden die je instelt per week? Is dat enkel hoeveel ze by default leveren? Ik heb het dus op 3 maaltijden staan maar ik voeg er vaak wel 1 of 2 toe.

als je instelt voor 3 moet je er minstens drie nemen en kan je een of twee toevoegen.
Bij 5 moet je er sowieso 5 kiezen. Ik denk dat als je er 5 kiest het goedkoper is dan 3 + 2 losse maaltijden, maar dat ben ik niet helemaal zeker.

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 15:45

Klopt inderdaad, standaard 5 is goedkoper per maaltijd dan standaard 3 + 2 extra.

RSLevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 17:12

Bopje schreef:

Vanmorgen ook mee lopen stoeien. Zo'n heractiveringscode kan je alleen gebruiken VOOR je het heractiveert. Dan staat er ergens of je een code hebt, daar vul je hem in, en dan kun je heractiveren.

Wat je nu moet doen is opzeggen en dan het bovenstaande. Voor zover ik weet is dat de enige manier.