Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Weissjee schreef:Geen ervaring met loofah. Mijn ervaring is wel dat bijna alles wel in een pot/bak kan. Zolang er genoeg zonlicht, voeding en water is. En het formaat kan je denk ik wel met snoeien in toom houden. Ik neem aan dat een aantal loofah's(geen idee of je het meervoud zo schrijft
) wilt dus wanneer je er genoeg hebt toppen en eventuele uitlopers verwijderen.
Sophie_Wind schreef:Beterschap Marcella!
Ben benieuwd hoe jullie tuinen er dit jaar uit komt te zien!
Ik wil deze/komende maand ook weer beginnen. Tijd niks meer aan gedaan, is nou één grote troep![]()
We willen met planken bakken maken in de tuin. 2 planken aan elkaar, in de grond en dan met tuingrond ophogen. We hebben alleen maar super vaste kleigrond, dan kan ik ook oa schorseneren en heiplantjes neerzetten, die hebben los zand nodig. Heeft iemand nog tips hiervoor? Wel/niet met zeil? Hoe beste verzorgen?
Ceetje_bokt schreef:Gefeliciteerd Liiza! Mooie tuin, zit je op het complex vlakbij de scouting?
Ik heb vandaag mijn eerste vakken van de mm ingezaaid en tomaten, basilicum en peterselie voor gezaaid. Diverse erwten liggen al een paar dagen voor te kiemen. Het is nu echt voorjaar(alleen werkt het weer wat minder mee dan afgelopen dagen)
Prairy schreef:Misschien een vreemde vraag, maar waarom helemaal leeg maken? Waarom kijk je niet eerst rustig wat er allemaal al staat een misschien wel kan blijven (evt op een andere plek)?
Scheelt je een hoop tijd en geld... En zonde om dingen weg te gooien die nu misschien niet zo mooi eruit zien maar wel heel productief zijn omdat ze al wat ouder zijn.